Ze hebben mazzel dat Sevilla nu ook niet echt denderend draait.
Ach en anders winnen ze die klere CL weer zul je zien, of niet U.G.?
Man, wat ben ik aan het genieten de laatste tijd. Naast mijn grote Valencia, geniet ik natuurlijk van Real #&$€::%$€(. Haha stel dat er een andere trainer daar zat, met een andere statuur. What happened then?
Maar gisteren verloren ze van de rode lantaarn Las Palmas. Dat kreeg een week geleden nog een flink pak op de broek, maar wint dus van Valencia en springt naar de 19e plek. Geholpen door de oliedomme Paulista, die twee gele kaarten achter elkaar krijgt.
En wat is Samu Castillejo toch een heerlijke voetballer. E?n van de smaakmakers op de Europese velden, geweldig.
Je reageert op een bericht van een week geleden en de helft gaat over iets anders. Verder geniet ik nog steeds van Valencia, hadden gisteren moeten winnen en een rode kaart heeft ons genekt! Nog steeds, 6 punten voor op de nummer 4. Maar Real heeft twee wedstrijden minder gespeeld, helaas . Ben ook redelijk blij met Coquelin, agressie hadden we wel nodig
Aparte constructie: vanwege een deal tussen de Spaanse voetbalbond en die van Saoedi-Arabi? vertrekken per direct 9 spelers uit dat land naar clubs in de Primera en Segunda Division. Zo komen er 2 bij Villarreal terecht.
Eerder waren er al diverse Qatari's naar Spanje gegaan en nu is het dus de beurt aan de Saoedi's.
Trouwens, Kepa heeft verlengd bij Athletic! Gelukkig zeg. Dus geen Real Madrid, althans voorlopig.. To be continued..
Is het bekend hoe hoog de verkoopclausule in het nieuwe contract van Kepa bedraagt?
Zoals elke transferperiode wordt Hazard ook weer gelinkt aan Real. Neymar ?n Hazard halen gaat in ieder geval niet, die lopen elkaar voor de voeten.
Heeft China ons doorverkocht dan?
Wat een lachertje die Gouden Bal verkiezing he.