Primera División

U.G.

Well-known member
Feliz Navidad!/ Bon nadal!

Feliz natal e ano novo prospero meu irmao Holandes/Espanhol :duim:

Ook jij gefeliciteerd, je kon de feestdagen niet beter inluiden he...

Goed en na deze pakje, zometeen ook nog veel geld gaan besteden aan mijn schoonfamilie:D

What did i do wrong :D
 

Ska P 187

Well-known member
Feliz natal e ano novo prospero meu irmao Holandes/Espanhol :duim:

Ook jij gefeliciteerd, je kon de feestdagen niet beter inluiden he...

Goed en na deze pakje, zometeen ook nog veel geld gaan besteden aan mijn schoonfamilie:D

What did i do wrong :D

Ten eerste je bent voor de verkeerde club in Spanje.
Tsja en dat van de schoonfamilie, ik heb ze nu allemaal bij me op de bank aan het slapen nadat ze voor een klein fortuin aan spul uit de zee hebben weggevreten.., dus tsja daar kan ik je niet helpen.
 

Pascallovic

Well-known member
Echt he. Toch door velen als rare aankoop bestempeld, maar doet het meer dan prima.
Meer omdat een hoop mensen zijn Spurs tijd konden herinneren waar ie niks heeft toegevoegd, om vervolgens in China geld te gaan scheppen. Dan sta je raar te kijken als het grote Barcelona langskomt en ook nog eens 40 miljoen neertelt ook.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een achterlijke charge van Zaza in een harde derby tegen Villarreal. Die ploeg won trouwens met 0-1 in Valencia.
 

JMD

Well-known member
Diego Costa bij zijn debuut voor Atletico direct rood. Zijn 2e gele kaart kreeg hijv oor te uitbundig juichen na zijn doelpunt... :p
 

Ska P 187

Well-known member
Op dit moment de mooite derby van Spanje. Sevilla tegen Betis. 1e helft zit er net op en het staat 2-2.
Een derby met veel goals nog wel. Proost!
 
Bovenaan