Pascallovic
Well-known member
En wat is er in die periode binnen gekomen?
Iets van 384 miljoen.
En wat is er in die periode binnen gekomen?
Ok, dus netto 75 miljoen per jaar ge?nvesteerd. Zal niet uniek zijn voor een topclub.
Ze zitten dus structureel boven het gemiddelde op 1 jaar (die van de 5 miljoen) na omdat ze toen niet mochten kopen. Dat kan dus enigszins vertekenen. Over het algemeen zitten ze op een investering van net onder de 100 miljoen.Ja en? Je kijkt toch ook over een aantal jaar? Dan kan ik ook alleen naar het jaar kijken dat ze maar 5 miljoen hebben ge?nvesteerd.
Ze zijn de enigen die nog in die regio investeren op het moment.
Over de regio Catelonie waar grote bedrijven niet meer investeren met de onduidelijkheid rond de onafhankelijkheid.Huh? Heb je het over Barcelona die alleen nog maar spelers uit het buitenland koopt of Real Madrid dat achter Spaans talent gaat?
Op dit moment de mooite derby van Spanje. Sevilla tegen Betis. 1e helft zit er net op en het staat 2-2.
Een derby met veel goals nog wel. Proost!
Het geeft vooral aan dat er iets mis is bij de zo geroemde jeugdopleiding.
De laatste zal wel ene Messi 12 jaar geleden zijn.Er kan niet elk seizoen een Messi, Xavi of Iniesta doorstromen. Al is het al wel enkele jaren geleden dat er een nieuw talent zich in de ploeg heeft kunnen spelen.
Daar heb je zeker gelijk in, maar de laatste wereldtopper is denk ik Sergio Busquets en die loopt ook al tegen de 30 aan. Het lukt echter ook amper meer om 'meevoetballers' op te leiden.Er kan niet elk seizoen een Messi, Xavi of Iniesta doorstromen. Al is het al wel enkele jaren geleden dat er een nieuw talent zich in de ploeg heeft kunnen spelen.
Daar heb je zeker gelijk in, maar de laatste wereldtopper is denk ik Sergio Busquets en die loopt ook al tegen de 30 aan. Het lukt echter ook amper meer om 'meevoetballers' op te leiden.