Huh? Real en Barca worden al jaren aan alle kanten geholpen, ook in de eigen competitie. Dat mensen daar ?berhaupt nog over moeten discussi?ren.
En dat nou net een Ajacied ons daarop moet wijzen.
Ik zoek een verklaring voor je humeur, meer niet.
Hoe gaat het met Madrid? Dat verklaart een hoop op een voetbalforum en onze Portugese vriend wordt ook een dagje ouder/ valser... Ja over welke heb ik het nu.
De God van het Voetbal was het geloof ik die in hoogst persoon afdaalde naar Stamford Bridge en de God van Justitie die de trekker overhaalde.
Huh? Real en Barca worden al jaren aan alle kanten geholpen, ook in de eigen competitie. Dat mensen daar ?berhaupt nog over moeten discussi?ren.
Discussie ? Sierd zegt wat, in de trant van de lucht is blauw, ik zeg ok thx....en iedereen begint over Real.
Niemand zegt dat het alleen voorbehouden is Barcelona, maar dat ze de kroon spannen is toch geen nieuws meer.
Ik zou niet durven beweren dat Barcelona het meest wordt bevoordeeld van allemaal. Lijkt me lastig te bewijzen.
Hoezo lastig te bewijzen, het zijn geen cold cases. Ik zou hier alleen Europees al een speelfilmlengte aan beeldmateriaal kunnen posten waarin door eenzijdige baggerarbitrage die club wordt geassisteerd. Als je hetzelfde wilt doen voor Real begint het na de Bayern-wedstrijd eigenlijk al een beetje te haperen qua voordeeltjes. Maar goed, ik ben natuurlijk dan ook superchagrijnig
Dat laatste zou ik niet durven beweren .
Verder heb ik niet zo veel behoefte om een avond stuk te smijten aan het zoeken van beeldmateriaal waaruit blijkt dat menig Europees topclub wordt bevoordeeld door het scheidsrechterskorps maar ik kan me niet voorstellen dat ik na Bayern niet zo veel meer kan vinden.
Van Barcelona kan ik het eerlijk gezegd niet zo opdreunen hoor ( hoewel ik daarmee niet wil beweren dat het niet gebeurt hoor) maar omdat ik dat van Real ook niet kan betekent het dat Real dus niet bevoordeeld wordt? Die logica wordt me net even teveel maar goed, heel interessant is het nou ook niet.
Ik doe dus echt nergens voorkomen dat Real nooit aan het langste eind trekt. Ik zeg alleen dat Barcelona op afstand de ultieme topscorer is qua arbitrage- 'benefits' met een beslissend karakter, die daardoor gemarkeerd blijven, simpel als dat, meer niet.
Het zij de vage rode kaarten ( v. Persie, Motta, Pepe..), de opstapeling tegen PSG, die schande op Stamford Bridge, Iniesta en Suarez mogen blijven staan tegen Atletico..het schiet me allemaal te binnen.
Jij roept op tot nuancering een paar posten terug, dan ben ik dus in de veronderstelling dat je tegenwicht hebt qua Real in dit geval. Normaal toch, of niet ?