Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Manchester United heeft met 2-1 gewonnen. Uiteindelijk gaf kwaliteit toch de doorslag. Ondanks enkele goeie kansen en het betere veldspel, met name in de eerste helft, kon Leicester de ploeg van Mourinho nooit echt aan het wankelen brengen. Maar dat United niet in staat was om ergens in de wedstrijd echt te domineren geeft toch te denken. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen dan zullen zowel de United fans als de neutrale kijkers weinig gaan genieten bij wedstrijden van de Red Devils.
 

Makanaky

Well-known member
Sprak op vakantie een Man U seizoenkaarthouder die nu eindelijk had opgezegd na 5 seizoenen gaapspel. Al ainds het pensioen van Sir Alex niet om aan te zien.

Dit doen ze dus niet alleen in Groningen en Rotterdam.
 

Kielse Rat

Well-known member
Alternatieven hebben ze niet. Alderweireld dus ook nog op de bank voor Sanch?z, er heeft iemand het WK toch niet gevolgd dan.
 

Atreides

Well-known member
Manchester United heeft met 2-1 gewonnen. Uiteindelijk gaf kwaliteit toch de doorslag. Ondanks enkele goeie kansen en het betere veldspel, met name in de eerste helft, kon Leicester de ploeg van Mourinho nooit echt aan het wankelen brengen. Maar dat United niet in staat was om ergens in de wedstrijd echt te domineren geeft toch te denken. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen dan zullen zowel de United fans als de neutrale kijkers weinig gaan genieten bij wedstrijden van de Red Devils.

Volgens Jos? is Manchester United niks groter of beter af qua selectie den elke andere PL-club.

In Arabi? hadden ze hem daarvoor waarschijnlijk gestenigd.

Ik snap die Brands dus echt totaal niet. W??rom wacht je in godsnaam tot het allerlaatste moment met het aantrekken van spelers?

Laten we niet vergeten dat hij laat is begonnen met een nieuwe trainer. Ik kan me goed voorstellen dat je dan meer tijd nodig hebt om de behoeftes goed in kaart te brengen. Verder is Everton wel een mooie club maar geen droomclub, zeker niet als je van Fc Barcelona komt. Misschien dat het daardoor ook wat langer duurde. Maar overall lijkt het de grote winnaar te zijn van de transferdeadline.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan