Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Chelsea heeft Kepa en Kovacic binnen dus daar verwacht ik vandaag weinig meer. Mourinho geeft zelf aan niks meer te verwachten. Rondom Arsenal is het al dagen stil. Liverpool is al een paar weken klaar. Dus al met al is het hopen op Spurs voor wat betreft het transfergeweld vandaag.
 

Batigoal

Well-known member
Wie weet haalt Arsenal nog Demb?l?, aangezien die na de komst van Malcom op de bank terecht komt. Tottenham haalt, nu Grealish te duur lijkt, waarschijnlijk supertalent Sander Berge van RC Genk op. Diens zaakwaarnemer is al in Londen om te onderhandelen.

Fulham heeft akkoord met Olympique Marseille om voor liefst ?30 miljoen middenvelder Franck Zambo Anguissa te kopen. Aardige putter om in je team te hebben, lekker verdiend door Marseille. Fulham gaat daarnaast nog een keeper halen (Sergio Rico van Sevilla) en mogelijk nog een verdediger en een spits.
 

Kielse Rat

Well-known member
Chelsea heeft Kepa en Kovacic binnen dus daar verwacht ik vandaag weinig meer. Mourinho geeft zelf aan niks meer te verwachten. Rondom Arsenal is het al dagen stil. Liverpool is al een paar weken klaar. Dus al met al is het hopen op Spurs voor wat betreft het transfergeweld vandaag.

Courtois is dan weer definitief vertrokken naar Real Madrid, vandaar dat ze Kepa halen. Daar zouden ze 80 miljoen voor betalen las ik gisteren, dus het recordbedrag voor Allyson lijkt niet lang stand te houden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Belgen zijn inderdaad niet zo snel.

Limburgers inderdaad, de rest valt nog mee. De transfer is dus ook voor dat bedrag afgerond. Knotsgek, maar eigenlijk ook lang niet meer. Bedankt in ieder geval voor deze kwaliteitsvolle bijdrage, ik heb er veel van bijgeleerd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over 2,5 uur is de deadline toch? Waar nu al spelers kopen als je dat ook over 2 uur kan doen. Ik ben wel benieuwd hoeveel minder transacties er in Engeland plaatst hebben gevonden nu ze nog niet door slechte resultaten paniekaankopen hoeven te doen.
 

Atreides

Well-known member
Over de snelheid van de transfer kun je nog discussieren, maar over de snelheid van deze speler niet:

Arsenal lijkt op het scheiden van de transfermarkt nog een enorme klapper te willen gaan maken. De Spaanse krant El Confidencial meldt dat de Londenaren een bod van 100 miljoen euro hebben uitgebracht op Barcelona-aanvaller Ousmane Demb?l?. De Fransman maakte vorig jaar de overstap van Borussia Dortmund naar Cataloni?, maar zou nu dus de stap naar de Premier League kunnen gaan maken.
https://www.vi.nl/nieuws/deadline-day-live-arsenal-wil-slag-slaan-en-biedt-100-miljoen-op-dembele

Wel een mooi geel-zwarte aanval met Aubameyang-Dembele en Mkhitaryan.
 

Batigoal

Well-known member
Everton haalt waarschijnlijk nog drie spelers: Yerry Mina en Andr? Gomes van Barcelona, Bernard van Shakhtar.
 

Atreides

Well-known member
Alternatief voor Yerry Mina zou Kurt Zouma zijn voor Everton.

Die hebberige Brands haalt ze gewoon beiden:
De clubs in Engeland hebben nog een uur om spelers binnen te halen! Het zijn drukke tijden voor Marcel Brands, die als technisch directeur van Everton naast Kurt Zouma (op huurbasis van Chelsea) ook Yerry Mina en Andre Gomes zou gaan binnenhalen. Volgens het Spaanse Sport komt de Colombiaanse verdediger namelijk op permanente basis naar Everton, terwijl de Portugese middenvelder gehuurd zou worden. Daarnaast meldt Sky Sports dat Brands een akkoord heeft bereikt met de Braziliaanse creatieveling Bernard, die na zijn vertrek bij Shakhtar Donetsk transfervrij is.
 

Atreides

Well-known member
De toch al weer 20-jarige Mensah mag minuten gaan maken bij Fulham;
Terwijl Manchester United blijft zoeken naar een centrale verdediger, is Timothy Fosu-Mensah op weg naar de uitgang. Volgens Sky Sports vertrekt de Nederlander op huurbasis naar Fulham. De promovendus is deze zomer behoorlijk bedrijvig en wil volgens Spaanse media op de valreep Atl?tico Madrid-aanvaller Luciano Vietto inlijven en volgens de BBC Sevilla-doelman Sergio Rico binnenhalen op huurbasis.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap die Brands dus echt totaal niet. W??rom wacht je in godsnaam tot het allerlaatste moment met het aantrekken van spelers?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap die Brands dus echt totaal niet. W??rom wacht je in godsnaam tot het allerlaatste moment met het aantrekken van spelers?

Het werkt (ook) andersom. Spelers wachten af of er iets 'beters' komt dan Everton.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Southampton en Liverpool gaan voor de afgeketste deal wegens tijdgebrek van deze transferperiode. Danny Ings is op weg naar de Saints, de overeenkomst is op tijd ingeleverd, maar het wordt zeer krap om de deal definitief rond te maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat Danny Ings bij Liverpool buiten de boot zou vallen is natuurlijk pas sinds vandaag bekend. Mocht het misgaan kunnen ze hem nog altijd door middel van een huurconstructie laten spelen voor Southampton.
 
Bovenaan