Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Bij PSV was hij altijd het lachertje met zijn jarenlange zoektocht naar een linksback.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. Tweede top-6 club die allerminst overtuigt, maar toch nipt wint. Chelsea is de volgende topclub die in actie komt. Zij spelen zo uit bij Huddersfield.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor de liefhebbers: kijk even die goal van Ruben Neves terug. Perfecte vrije trap.
 

Batigoal

Well-known member
Laten we niet vergeten dat hij laat is begonnen met een nieuwe trainer. Ik kan me goed voorstellen dat je dan meer tijd nodig hebt om de behoeftes goed in kaart te brengen. Verder is Everton wel een mooie club maar geen droomclub, zeker niet als je van Fc Barcelona komt. Misschien dat het daardoor ook wat langer duurde. Maar overall lijkt het de grote winnaar te zijn van de transferdeadline.

Ja, die onzin las ik op de VI-site ook. Maar hoe moeilijk is het om veel te veel geld voor een speler Watford te betalen en 3 spelers te halen die bij Barcelona weg moesten?

Fulham en in mindere mate Wolves zijn na alle hosanna van de transferperiode ook met de benen op de grond gezet. Er loopt bij beiden genoeg kwaliteit om erin te blijven, maar ze zullen zich wel moeten aanpassen aan de Premier League.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Liverpool de grote winnaar is. Nieuwe keeper en het middenveld is versterkt. Daarnaast hadden ze Van Dijk al gehaald in januari.

Verder vond ik het een teleurstellende transferperiode in Engeland. Al begrijp ik dat er nog gehuurd mag worden? Dan krijg je straks dus nog enkele creatieve transfers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Liverpool de grote winnaar is. Nieuwe keeper en het middenveld is versterkt. Daarnaast hadden ze Van Dijk al gehaald in januari.

Verder vond ik het een teleurstellende transferperiode in Engeland. Al begrijp ik dat er nog gehuurd mag worden? Dan krijg je straks dus nog enkele creatieve transfers.

Nee, huur mag ook niet meer.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo meteen is het aan Liverpool om te laten zien wat ze in hun mars hebben dit seizoen. Alysson en Ke?ta starten meteen in de basis, Fabinho en Shaqiri beginnen op de bank.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo meteen is het aan Liverpool om te laten zien wat ze in hun mars hebben dit seizoen. Alysson en Ke?ta starten meteen in de basis, Fabinho en Shaqiri beginnen op de bank.

United, City en Chelsea overtuigden absoluut niet, maar wonnen wel. Liverpool draaide een geweldige voorbereiding en de verwachtingen zijn skyhigh. Kortom, typische wedstrijd waarin Liverpool verliest. Ik vrees er echt voor...

Maar goed, hup Liverpool!
 

Kielse Rat

Well-known member
United, City en Chelsea overtuigden absoluut niet, maar wonnen wel. Liverpool draaide een geweldige voorbereiding en de verwachtingen zijn skyhigh. Kortom, typische wedstrijd waarin Liverpool verliest. Ik vrees er echt voor...

Maar goed, hup Liverpool!

Een walk-over verwacht ik zeker ook niet, aangezien West Ham zich ook aanzienlijk versterkt heeft. Daar ben ik ook benieuwd naar wat onder andere Felipe Anderson gaat brengen. Het blijft wel een wedstrijd die je als Liverpool zijnde altijd moet winnen als je de hoge verwachtingen wilt rechtvaardigen.
 
Bovenaan