Premier League

JMD

Well-known member
3-0
Grens staat op 1 lijn maar ziet niet dat het buitenspel is... wel een mooie steekpass overigens.
 

Kielse Rat

Well-known member
Toch een walk-over geworden. Daar heeft Liverpool niet eens vol gas voor moeten geven. Bij West Ham is er nog heel wat werk aan de winkel, ze spelen echt niks klaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is ook al jaren zo. Budget waar je u tegen zegt, maar het wordt nooit wat daar.
 

Kielse Rat

Well-known member
Klopt. Net als Newcastle het potentieel om een vaste suptopper te zijn, maar het komt er zelden uit. Al denk ik wel dat eens spelers als Anderson en Yarmolenko hun draai hebben gevonden in de Premier League, ze wel een kern hebben die goed genoeg is om degradatiezorgen te vermijden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom mag Cech nu toch weer keepen terwijl je Leno hebt gehaald? Die goal van Sterling was houdbaar en opbouwend is hij dramatisch.

Verder is City uiteraard veel sterker dan Arsenal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cech kan beter afsluiten in Praag.

Zo'n verdediging voor hem helpt ook niet mee. Die Mustafi kon al niet, hebben ze Sokratis erbij gehaald. :eek:mg:

Allemaal leuk hoor om Emery te halen, maar deze selectie is met name op het middenveld en in de verdediging nog steeds heel matig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Statistiekje:

Since @Virgilvdijk joined the club, no player has kept more clean sheets in the league. Liverpool have not conceded at Anfield since February in the Premier League.

Maar hij was veel te duur. En die verdediging van Liverpool is nog steeds zo lek als een mandje. Toch?
 

Atreides

Well-known member
Ja, die onzin las ik op de VI-site ook. Maar hoe moeilijk is het om veel te veel geld voor een speler Watford te betalen en 3 spelers te halen die bij Barcelona weg moesten?

Volgens vi best wel lastig. Sowieso konden al die gasten toch naar tig andere clubs?

Ik denk dat Liverpool de grote winnaar is. Nieuwe keeper en het middenveld is versterkt. Daarnaast hadden ze Van Dijk al gehaald in januari.

Als we de focus verschuiven van deadline D-day naar de overall situatie ben ik het met je eens.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar hij was veel te duur. En die verdediging van Liverpool is nog steeds zo lek als een mandje. Toch?

Dat viel toch wel mee? Dat hij duur was vond volgens mij iedereen wel maar tegelijkertijd was iedereen het er toch wel over eens dat het in het hedendaagse voetbal inmiddels gewone bedragen zijn geworden.
Over de verdediging was men het in mijn beleving toch wel snel eens dat het er al snel beter op was geworden.

Maar goed, ik zit er ook niet echt bovenop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat viel toch wel mee? Dat hij duur was vond volgens mij iedereen wel maar tegelijkertijd was iedereen het er toch wel over eens dat het in het hedendaagse voetbal inmiddels gewone bedragen zijn geworden.
Over de verdediging was men het in mijn beleving toch wel snel eens dat het er al snel beter op was geworden.

Maar goed, ik zit er ook niet echt bovenop.

Ik meen me te herinneren dat er toch wel een aantal mensen vonden dat 70m belachelijk is en dat Van Dijk ontzettend overschat wordt. Toegegeven, in het Nederlands elftal is het niet altijd even goed wat hij laat zien. Maar in de Premier League is hij statistisch gezien misschien wel de aller beste van de competitie.
 
Bovenaan