Janssen
Well-known member
Als ze nou FC Barcelona hadden geheten en in een Barca-shirt hadden gespeeld, dan had het nog iets kunnen worden.
En zuurpruim genoten van Tadic en Blind gisteren?
Als ze nou FC Barcelona hadden geheten en in een Barca-shirt hadden gespeeld, dan had het nog iets kunnen worden.
Zeker.:duim:En zuurpruim genoten van Tadic en Blind gisteren?
Invaller Sturridge legt er nog eentje bij. Lekkere opener voor Liverpool!
Cech kan beter afsluiten in Praag.
Since @Virgilvdijk joined the club, no player has kept more clean sheets in the league. Liverpool have not conceded at Anfield since February in the Premier League.
Ja, die onzin las ik op de VI-site ook. Maar hoe moeilijk is het om veel te veel geld voor een speler Watford te betalen en 3 spelers te halen die bij Barcelona weg moesten?
Ik denk dat Liverpool de grote winnaar is. Nieuwe keeper en het middenveld is versterkt. Daarnaast hadden ze Van Dijk al gehaald in januari.
Maar hij was veel te duur. En die verdediging van Liverpool is nog steeds zo lek als een mandje. Toch?
Dat viel toch wel mee? Dat hij duur was vond volgens mij iedereen wel maar tegelijkertijd was iedereen het er toch wel over eens dat het in het hedendaagse voetbal inmiddels gewone bedragen zijn geworden.
Over de verdediging was men het in mijn beleving toch wel snel eens dat het er al snel beter op was geworden.
Maar goed, ik zit er ook niet echt bovenop.