Premier League

Kielse Rat

Well-known member
Indrukwekkende start van Wolverhamton maar ze weten het niet te verzilveren. Moutinho raakte de lat met een geweldige trap, de rechtsback Doherty liet een niet te missen kans liggen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Indrukwekkende start van Wolverhamton maar ze weten het niet te verzilveren. Moutinho raakte de lat met een geweldige trap, de rechtsback Doherty liet een niet te missen kans liggen.

Na ook nog een bal op de baal van Jimenez komt Leicester op voorsprong na een own goal van die Doherty. Zonde voor de Wolves, maar de voetbalwetten zijn onbreekbaar.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nog 2-0 voor Leicester voor de rust. Wolves spelen wel aardig voetbal en om die reden zijn ze een verrijking voor de Premier League, maar fysiek komen ze voorlopig nog te kort om dat ook om te zetten in resultaten.
 

Pascallovic

Well-known member
Nog 2-0 voor Leicester voor de rust. Wolves spelen wel aardig voetbal en om die reden zijn ze een verrijking voor de Premier League, maar fysiek komen ze voorlopig nog te kort om dat ook om te zetten in resultaten.

Ze spelen met een veredeld Portugese ploeg zonder Ronaldo. Laat Portugal zonder Ronaldo nu niet zo'n hele bijzondere ploeg zijn. Dan ga je de Premier League niet op een hoop spelen in deze samenstelling.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ze spelen met een veredeld Portugese ploeg zonder Ronaldo. Laat Portugal zonder Ronaldo nu niet zo'n hele bijzondere ploeg zijn. Dan ga je de Premier League niet op een hoop spelen in deze samenstelling.

Ik schat ze ook niet hoger dan een middelmoter genre Bournemouth. Ondanks de 1 op 6 zijn ze ook zelf nog geen moment op een hoop gespeeld, dus de kwaliteit om zich te redden zou er moeten zijn. Het is natuurlijk af te wachten hoe zo'n club reageert als de resultaten zouden blijven tegenvallen. Ik herinner me Middlesbrough twee seizoenen terug dat ook leuke dingen liet zien in het begin van het seizoen maar uiteindelijk kansloss degradeerde.
 

Kielse Rat

Well-known member
??n Engelsman straks in de basis bij Chelsea-Arsenal, dat is dan nog Ross Barkley bij Chelsea. Arsenal heeft Welbeck nog op de bank zitten.
 

JMD

Well-known member
Tsja Aubameyang, als je deze niet maakt dan nwordt het erg lastig...

En in de counter 2-0 via Morata. Als Cech was blijven staan had ie dat rollertje gehad...
 
Bovenaan