Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man man, wat dramatisch verdedigd weer daar in het centrum. Strafschop Brighton, zit erin en dus is de marge weer twee. Leuke eerste helft wel!
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom hebben ze die Fred eigenlijk gehaald? Die is volledig verdwaald. Pereira kan het niveau niet aan en die Martial laat weer zien waarom hij zo vaak op de bank mag zitten. Centrale duo zullen we het maar helemaal niet over hebben. Wat een matige ploeg.
 

Wigboldus

Well-known member
Waarom hebben ze die Fred eigenlijk gehaald? Die is volledig verdwaald. Pereira kan het niveau niet aan en die Martial laat weer zien waarom hij zo vaak op de bank mag zitten. Centrale duo zullen we het maar helemaal niet over hebben. Wat een matige ploeg.

Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien, maar ik was vorige week best enthousiast over Pereira. Fred was ook niet slecht toen. Martial heeft natuurlijk een flinke dreun gekregen van zijn zelfvertrouwen. Het wordt weer een lang seizoen ben ik bang.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool speelt straks uit bij Crystal Palace met dezelfde basiself als vorige week. Wordt een pittig potje. Palace is al maanden ongeslagen in eigen huis. Denk eerlijk gezegd op voorhand al blij te kunnen zijn met een puntje.
 

fr-keff

Active member
Liverpool speelt straks uit bij Crystal Palace met dezelfde basiself als vorige week. Wordt een pittig potje. Palace is al maanden ongeslagen in eigen huis. Denk eerlijk gezegd op voorhand al blij te kunnen zijn met een puntje.

Na bijna 45 minuten nog 0-0.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rood voor Palace na weer een overtreding op Salah. Die van Palace zullen nu wel helemaal woedend zijn, want ze vonden dat Salah in de eerste helft al dook.

Ook dit was trouwens terecht.
 

JMD

Well-known member
Rood voor Palace nadat doorgebroken Salah wordt neergehaald. Nou, die replay wil ik wel eens zien...

En idd, van achter gezien duidelijk dat hij hem neerhaalt. Vanaf het TV beeld leek het dat de bal misschien gespeeld werd.
 

JMD

Well-known member
Dit is nou zo'n duel waarin Liverpool vroeger nu nog een 1-1 tegen kreeg. Ben benieuwd in welke mate ze gegroeid zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is nou zo'n duel waarin Liverpool vroeger nu nog een 1-1 tegen kreeg. Ben benieuwd in welke mate ze gegroeid zijn.

Het is gewoon een superzware wedstrijd. Die van Palace geven echt alles en Hodgson heeft het prima neergezet.
 

JMD

Well-known member
Het is gewoon een superzware wedstrijd. Die van Palace geven echt alles en Hodgson heeft het prima neergezet.

Klopt. Maar het zegt dan wel dat Liverpool stabieler is geworden en het gewoon nu 0-2 wordt in de counter in plaats van 1-1. Want dat is vaker gebeurd... Ook in 2014 ging men hier nog punten verspelen nadat het 0-3 voorstond.
 

zwammy

Well-known member
Zullen we het gewoon bij de nieuwe realiteit houden? City en Liverpool gaan uitvechten wie er kampioen word. Zal veel te maken hebben met de CL/ League/ FA cup maar ze gaan echt beiden niet veel punten meer verspelen aan de clubs onder de top 8.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zullen we het gewoon bij de nieuwe realiteit houden? City en Liverpool gaan uitvechten wie er kampioen word. Zal veel te maken hebben met de CL/ League/ FA cup maar ze gaan echt beiden niet veel punten meer verspelen aan de clubs onder de top 8.

:jerry:

Op 31-12-2018 staat Liverpool dubbele cijfers achter op City. Daar zet ik een krat cola op in.
 
Bovenaan