Premier League

Batigoal

Well-known member
Ze hebben zich inderdaad netjes herstelt van de puinhoop die Jorge Mendes heeft achtergelaten in 15/16 en 16/17.

Maar wel weer dankzij een aantal cli?nten van Mendes.

Volgens mij draait het erom dat je er vooral iets aan hebt wanneer je voldoende in kas hebt. En met die Chinese eigenaren en de inkomsten uit de Premier League zit dat bij Wolves wat beter heb ik het idee. Maar het is vooral interessant om te volgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar wel weer dankzij een aantal cli?nten van Mendes.

Volgens mij draait het erom dat je er vooral iets aan hebt wanneer je voldoende in kas hebt. En met die Chinese eigenaren en de inkomsten uit de Premier League zit dat bij Wolves wat beter heb ik het idee. Maar het is vooral interessant om te volgen.
Het wordt zeker interessant om te volgen. Voldoende in kas hebben is altijd arbitrair in Engeland, want heel veel clubs hebben tientallen miljoenen in kas. Kijk naar wat een West Ham dit seizoen weer uitgeeft. Heel veel clubs met ambitie en die kunnen niet allemaal in het linkerrijtje terecht komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Shaqiri had gister wel een aardig officieus debuut voor Liverpool tegen Manchester United.

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben flink benieuwd naar het Liverpool van nu.

Ik bemerk bij mezelf een soort euforie als ik beelden zie van dit Liverpool. Ik kijk af en toe van die items op het Youtube kanaal van de club en als je dan ziet wat voor een enorme positieve energie er vanaf straalt, dan werkt dat behoorlijk aanstekelijk. Fascinerend om te zien bijvoorbeeld hoe Klopp met zijn spelers om gaat. Maar ook hoe iemand als Shaqiri, die ik altijd inschatte als een eikeltje, constant met een grote grijns op zijn gezicht rond loopt, grapjes maakt en helemaal in zijn element lijkt te zijn.

Kortom, Liverpool wordt dit seizoen 5e.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik oktober al 10 punten van plek 4 en dan op speeldag 38 een goal te kort komen oid
 

SanMark.

Well-known member
Heb het allemaal niet zo gevolgd maar weinig teams hebben zich toch spectaculair versterkt ?

Dus City zal wel kampioen worden iets dichter gevolgt dit jaar door Liverpool en dan Spurs.

Plek 4/5 zullen dan wel voor Man Utd en Chelsea zijn , en op 6 Arsenal.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom zou Spurs dichterbij zijn gekomen in jouw observatie? Die hebben het minst gedaan van alle ploegen op de transfermarkt en stonden vorig seizoen ook achter United in de eindrangschikking?
 

Batigoal

Well-known member
Mourinho ook alweer lekker op z'n Mourinho's gereageerd. Dit is zijn elftal niet, want er staat teveel jeugd in en het is niks omdat Mourinho maar geen versterkingen krijgt. De meeste spelers die gisteren speelden waren volgens Mourinho jonkies die toch geen speeltijd krijgen dit seizoen. Lekker motiverend. En feitelijk onjuist, want het team van Liverpool was gemiddeld jonger dan dat van Man Utd.

Volgens mij doet Man Utd er goed aan eens een nieuwe trainer aan te stellen. Deze verbitterde man heeft zijn beste tijd gehad en als het minder gaat ligt het aan het feit dat hij niks kan kopen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mourinho ook alweer lekker op z'n Mourinho's gereageerd. Dit is zijn elftal niet, want er staat teveel jeugd in en het is niks omdat Mourinho maar geen versterkingen krijgt. De meeste spelers die gisteren speelden waren volgens Mourinho jonkies die toch geen speeltijd krijgen dit seizoen. Lekker motiverend. En feitelijk onjuist, want het team van Liverpool was gemiddeld jonger dan dat van Man Utd.

Volgens mij doet Man Utd er goed aan eens een nieuwe trainer aan te stellen. Deze verbitterde man heeft zijn beste tijd gehad en als het minder gaat ligt het aan het feit dat hij niks kan kopen.

Het is ook inmiddels zijn derde seizoen, dat is gemiddeld genomen het verstrijken van zijn houdbaarheidsdatum bij elke club.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mourinho ook alweer lekker op z'n Mourinho's gereageerd. Dit is zijn elftal niet, want er staat teveel jeugd in en het is niks omdat Mourinho maar geen versterkingen krijgt. De meeste spelers die gisteren speelden waren volgens Mourinho jonkies die toch geen speeltijd krijgen dit seizoen. Lekker motiverend. En feitelijk onjuist, want het team van Liverpool was gemiddeld jonger dan dat van Man Utd.

Volgens mij doet Man Utd er goed aan eens een nieuwe trainer aan te stellen. Deze verbitterde man heeft zijn beste tijd gehad en als het minder gaat ligt het aan het feit dat hij niks kan kopen.

Wereld van verschil met Klopp inderdaad.
 

Pascallovic

Well-known member
Wereld van verschil met Klopp inderdaad.

Klopp was nog te druk met huilen over Sergio Ramos in de CL-finale en zich te verdedigen over zijn hypocrisie ten aanzien van transfersommen. Huilen over de tegenstander en hypocrisie is inderdaad niks voor Mourinho.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopp was nog te druk met huilen over Sergio Ramos in de CL-finale en zich te verdedigen over zijn hypocrisie ten aanzien van transfersommen. Huilen over de tegenstander en hypocrisie is inderdaad niks voor Mourinho.

Je hebt de klok ergens wel horen hangen, maar geen idee waar de klepel hangt.
 
Bovenaan