Ja, de strategie om alle macht in handen van Jorge Mendes te geven werkte bij Valencia ook zo lekker. Dat stort vanzelf in elkaar.
Ze hebben zich inderdaad netjes herstelt van de puinhoop die Jorge Mendes heeft achtergelaten in 15/16 en 16/17.? Zijn terug van weggeweest in de CL komend seizoen.
Ze hebben zich inderdaad netjes herstelt van de puinhoop die Jorge Mendes heeft achtergelaten in 15/16 en 16/17.
Het wordt zeker interessant om te volgen. Voldoende in kas hebben is altijd arbitrair in Engeland, want heel veel clubs hebben tientallen miljoenen in kas. Kijk naar wat een West Ham dit seizoen weer uitgeeft. Heel veel clubs met ambitie en die kunnen niet allemaal in het linkerrijtje terecht komen.Maar wel weer dankzij een aantal cli?nten van Mendes.
Volgens mij draait het erom dat je er vooral iets aan hebt wanneer je voldoende in kas hebt. En met die Chinese eigenaren en de inkomsten uit de Premier League zit dat bij Wolves wat beter heb ik het idee. Maar het is vooral interessant om te volgen.
Ben flink benieuwd naar het Liverpool van nu.
Waarom zou Spurs dichterbij zijn gekomen in jouw observatie? Die hebben het minst gedaan van alle ploegen op de transfermarkt en stonden vorig seizoen ook achter United in de eindrangschikking?
Mourinho ook alweer lekker op z'n Mourinho's gereageerd. Dit is zijn elftal niet, want er staat teveel jeugd in en het is niks omdat Mourinho maar geen versterkingen krijgt. De meeste spelers die gisteren speelden waren volgens Mourinho jonkies die toch geen speeltijd krijgen dit seizoen. Lekker motiverend. En feitelijk onjuist, want het team van Liverpool was gemiddeld jonger dan dat van Man Utd.
Volgens mij doet Man Utd er goed aan eens een nieuwe trainer aan te stellen. Deze verbitterde man heeft zijn beste tijd gehad en als het minder gaat ligt het aan het feit dat hij niks kan kopen.
Mourinho ook alweer lekker op z'n Mourinho's gereageerd. Dit is zijn elftal niet, want er staat teveel jeugd in en het is niks omdat Mourinho maar geen versterkingen krijgt. De meeste spelers die gisteren speelden waren volgens Mourinho jonkies die toch geen speeltijd krijgen dit seizoen. Lekker motiverend. En feitelijk onjuist, want het team van Liverpool was gemiddeld jonger dan dat van Man Utd.
Volgens mij doet Man Utd er goed aan eens een nieuwe trainer aan te stellen. Deze verbitterde man heeft zijn beste tijd gehad en als het minder gaat ligt het aan het feit dat hij niks kan kopen.
Wereld van verschil met Klopp inderdaad.
Absoluut.Kortom, beide zijn ze knettergek.
Klopp was nog te druk met huilen over Sergio Ramos in de CL-finale en zich te verdedigen over zijn hypocrisie ten aanzien van transfersommen. Huilen over de tegenstander en hypocrisie is inderdaad niks voor Mourinho.