Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alisson Becker tekent voor 6 jaar bij Liverpool en is de duurste doelman aller tijden.
 

zwammy

Well-known member
Liverpool verkoopt de 4e doelman voor 14 miljoen aan Leicester en met nog een doorverkooppercentage van 20%.
 

zwammy

Well-known member
Die krijgen ze niet zo makkelijk kwijt ben ik bang.

Heb je trouwens al eens showtime op PS gespeeld?
 

ALenstra

Well-known member
Everton zou Richarlison voor 50 miljoen overnemen van Watford. Hoeveel wilde Ajax destijds voor hem betalen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
70 miljoen euro valt best wel weer mee als Leicester je derde doelman voor 14 miljoen en een doorverkoop percentage overneemt. Een doelman die schijnbaar slechter is dan Mignolet.
 

Batigoal

Well-known member
Danny Ward wordt de opvolger van Kasper Schmeichel, die dan weer de opvolger van Courtois wordt bij Chelsea.
 

Batigoal

Well-known member
Joao Moutinho ook al naar FC Portu... Wolverhampton. En er zit nog meer in de pijplijn. Daar gaat me straks toch een lekker team staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Joao Moutinho ook al naar FC Portu... Wolverhampton. En er zit nog meer in de pijplijn. Daar gaat me straks toch een lekker team staan.
Ja, de strategie om alle macht in handen van Jorge Mendes te geven werkte bij Valencia ook zo lekker. Dat stort vanzelf in elkaar.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, de strategie om alle macht in handen van Jorge Mendes te geven werkte bij Valencia ook zo lekker. Dat stort vanzelf in elkaar.

Volgens mij was dat vooral te wijten aan de financi?le problemen van de eigenaar. De inkomsten in de Premier League zijn groter, dus ik denk dat ze best eens een stabiele factor kunnen worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij was dat vooral te wijten aan de financi?le problemen van de eigenaar. De inkomsten in de Premier League zijn groter, dus ik denk dat ze best eens een stabiele factor kunnen worden.
Ik ben er nog niet van overtuigd. Ze zullen het vast 1 of 2 seizoenen volhouden, om vervolgens weer weg te zakken in de middenmoot richting degradatie.
 
Bovenaan