Premier League

JMD

Well-known member
En Liverpool wel met de 1-2, maar hier gaat de VAR nog wel naar kijken. Temeer er even ervoor aan e andere kant misschien een penalty voor Spurs is
 

JMD

Well-known member
Buitenspel iig niet, penalty ook niet, maar maakt Salah hands? Ja, dat doet hij, maar is dat in dezelfde aanval?
 

JMD

Well-known member
En Robertson na ingrijpen van de VAR met rood weg... De wedstrijd draait in korte tijd helemaal om.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 2-2. Beide ploegen kregen nog een grote kans...

2-2 is wel terecht, het had beide kanten op gekund overigens
 

Joost

Well-known member
Leuke pot zag ik in de samenvatting. Een paar knotsgekke beslissingen van de Tierney en de VAR. En een Liverpoolsefensie die meer weg had van een gatenkaas.
 

zwammy

Well-known member
Jammer van de fout van Alisson, voor de rest een prima pot gekeept. De kaart van Kane was wel erg donkergeel en Robertson idd een dikke rode kaart, bijzonder waardeloze overtreding.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, in Engeland kijken ze wat anders naar dit soort vliegwerk. En ik wilde natuurlijk niet overkomen als de zure supporter 😅
 

Joost

Well-known member
Mwah, in Engeland kijken ze wat anders naar dit soort vliegwerk. En ik wilde natuurlijk niet overkomen als de zure supporter 😅
Er waren in Engeland maar twee mensen die het geen rood vonden. En laten die nu net scheidsrechter en VAR zijn bij die wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Tottenham heeft ruimte zat nu om alles in te halen, alle Europese weken zijn vrij... :)
 

Maasveld

Well-known member
Jammer van de fout van Alisson, voor de rest een prima pot gekeept. De kaart van Kane was wel erg donkergeel en Robertson idd een dikke rode kaart, bijzonder waardeloze overtreding.
Het is puur het tijdstip van de overtredingen wat de kleur van de kaart bij beide overtredingen heeft bepaald.
 
Bovenaan