Premier League

JMD

Well-known member
Liverpool verliest. Gaat net als vorig jaar het verval beginnen in de kerstperiode voor de ploeg van Klopp?
 

Kielse Rat

Well-known member
Bij City lachen ze in hun vuistje. Topper tegen Chelsea wordt van levensbelang voor Liverpool om in de titelstrijd te blijven.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat Man City een maatje te groot is, maar Arsenal heeft het inmiddels wel goed op de rit. Eigenlijk sinds aanvoerder Aubameyang uit de ploeg is gezet.
Ja, dat leek eerst nergens op, maar zijn keurig opgeklommen naar plek 4.

Duel nummer 17 ligt er overigens ook uit: Everton - Newcastle van morgen is afgelast.
 

JMD

Well-known member
Chelsea leek op weg naar een zege tegen Brighton, maar de Seasiders maken in blessuretijd gelijk. De reis naar Brighton is sowieso niet lang vanuit Londen, maar die zal nu nog lekkerder zijn. :)

City staat overigens een slordige 10 km verder op 0-1 bij Brentford
 

JMD

Well-known member
En City houdt de 0-1 vast (0-2 nog afgekeurd) en beleeft dus weer een topavond, staan 8 en 9 punten voor op Chelsea en Liverpool, Liverpool nog wel een duel tegoed.

City van het weekend dus naar Arsenal en dan hebben ze alle grote ploegen al buitenshuis gehad...
 

Wigboldus

Well-known member
Dacht dat hij onder Rangnick juist wat dichter bij de basis kwam. Valt toch tegen. Vd Beek moet van de winter echt proberen weg te komen daar.
Absoluut. Hij heeft eigenlijk nooit echt de kans gekregen. Zeker niet in een aanvallende rol. Ook niet bij Solksjaer. Elke keer maar weer die trage Matic opstellen of Fred die ook niet het niveau heeft. Ik hoop dat vd Beek een mooie transfer krijgt.
 

Wigboldus

Well-known member
Dus het ligt aan de trainers?
Nou ik denk aan de hele cultuur binnen de club. Het is toch gek dat de club al 10 jaar nauwelijks iets presteert en vooral geen leuk voetbal speelt. United stond eerder bekend van het mooie aanvallende voetbal maar daar is maar weinig van te zien. Daarnaast halen de managers en trainers niet het beste uit de spelers. Kwa naam trekken ze goede spelers aan, maar de meeste spelers worden bij United niet beter dan bij hun vorige clubs, eerder slechter.
 

Wigboldus

Well-known member
Het kan ook aan Donny liggen. Toch?
Geen idee. Van de buitenkant lijkt het wel dat hij een professionele houding heeft. Geen idee wat hij op de trainingen laat zien. Maar wat mij betreft hoef je tegen een club als Burnley niet met 2 controleurs te spelen.
 

gevegt

Well-known member
Geen idee. Van de buitenkant lijkt het wel dat hij een professionele houding heeft. Geen idee wat hij op de trainingen laat zien. Maar wat mij betreft hoef je tegen een club als Burnley niet met 2 controleurs te spelen.
Tot nu toe functioneert het redelijk.
 
Bovenaan