Jep. Zaterdag trouwens ook Arsenal - Man City...Bij City lachen ze in hun vuistje. Topper tegen Chelsea wordt van levensbelang voor Liverpool om in de titelstrijd te blijven.
Ik denk dat Man City een maatje te groot is, maar Arsenal heeft het inmiddels wel goed op de rit. Eigenlijk sinds aanvoerder Aubameyang uit de ploeg is gezet.Jep. Zaterdag trouwens ook Arsenal - Man City...
Ja, dat leek eerst nergens op, maar zijn keurig opgeklommen naar plek 4.Ik denk dat Man City een maatje te groot is, maar Arsenal heeft het inmiddels wel goed op de rit. Eigenlijk sinds aanvoerder Aubameyang uit de ploeg is gezet.
Dacht dat hij onder Rangnick juist wat dichter bij de basis kwam. Valt toch tegen. Vd Beek moet van de winter echt proberen weg te komen daar.Zelfs bij afwezigheid van Bruno Fernandes en Pogba geen Donny van de Beek in de basis.
Absoluut. Hij heeft eigenlijk nooit echt de kans gekregen. Zeker niet in een aanvallende rol. Ook niet bij Solksjaer. Elke keer maar weer die trage Matic opstellen of Fred die ook niet het niveau heeft. Ik hoop dat vd Beek een mooie transfer krijgt.Dacht dat hij onder Rangnick juist wat dichter bij de basis kwam. Valt toch tegen. Vd Beek moet van de winter echt proberen weg te komen daar.
Nou ik denk aan de hele cultuur binnen de club. Het is toch gek dat de club al 10 jaar nauwelijks iets presteert en vooral geen leuk voetbal speelt. United stond eerder bekend van het mooie aanvallende voetbal maar daar is maar weinig van te zien. Daarnaast halen de managers en trainers niet het beste uit de spelers. Kwa naam trekken ze goede spelers aan, maar de meeste spelers worden bij United niet beter dan bij hun vorige clubs, eerder slechter.Dus het ligt aan de trainers?
Geen idee. Van de buitenkant lijkt het wel dat hij een professionele houding heeft. Geen idee wat hij op de trainingen laat zien. Maar wat mij betreft hoef je tegen een club als Burnley niet met 2 controleurs te spelen.Het kan ook aan Donny liggen. Toch?
Tot nu toe functioneert het redelijk.Geen idee. Van de buitenkant lijkt het wel dat hij een professionele houding heeft. Geen idee wat hij op de trainingen laat zien. Maar wat mij betreft hoef je tegen een club als Burnley niet met 2 controleurs te spelen.
Dat zou kunnen, des te vreemder dat hij weg wilde en kon afgelopen zomer en dat dat weer niet mocht.Het kan ook aan Donny liggen. Toch?