Premier League

JMD

Well-known member
Everton is een goede buurman en speelt gelijk bij Chelsea.
Ik wilde net typen dat Liverpool dan wel moet winnen, want het stond nog steeds maar 2-1, maar vervolgens kegelt Alexander Arnold even een granaat achter de Newcastle-keeper. Goedemorgen... 3-1.
 

JMD

Well-known member
Wat een raket zeg! Drie punten binnen, verder was het zeker geen flitsende wedstrijd van Liverpool.
Die flitsende wedstrijden zie je sowieso niet vaak in deze tijd van het jaar in de PL (oke, City van de week wel), met die tig duels in 30 dagen...
 

ALenstra

Well-known member
Wedstrijd moet voor 31 december gespeeld worden. Maar ik heb ook het gevoel dat Spurs gematst gaat worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. 31 december lijkt nou geen keiharde deadline. De week ervoor kunnen Rennes en Tottenham ook nog tegen elkaar spelen. Als Rennes niet meewerkt en dus niet komt opdagen, dan laat je Tottenham gewoon met 3-0 winnen.
 

gevegt

Well-known member
Voor de gezondheid op het Afrikaanse continent lijkt het me beter dat alle spelers in Engeland blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Leeds deed het vorig jaar als gepromoveerde club wel aardig, maar dit seizoen krijgen ze met het aanvallende voetbal van El Loco wel heel veel tegengoals. Benieuwd hoe lang hij mag blijven zitten.
 

JMD

Well-known member
Chelsea zakt steeds verder weg, komt vandaag niet verder dan 0-0 bij de Wolves. City wint wel, eenvoudig met 0-4 bij Newcastle.

Zo meteen Liverpool op bezoek bij Spurs.
 

JMD

Well-known member
Liverpool komt wel iets beter in het spel, maar Delle Alli mist nu een megakans op 2-0.
 

JMD

Well-known member
Na de 1-1 is Liverpool beter, had het eigenlijk een penalty moeten hebben, mist het nog wat kansen, maar is het Spurs vlak voor rust weer met een megakans.

1-1 bij rust nu
 
Bovenaan