Nee, maar wat ik in de VI las is dat Brands daar niks mocht bepalen. Transfers werden buiten hem om geregeld... Hij werd al door de VI-columnist 'chef lege dozen' genoemd.
Dat zegt dan ook genoeg over je leiderschapskwaliteiten.
Nee, maar wat ik in de VI las is dat Brands daar niks mocht bepalen. Transfers werden buiten hem om geregeld... Hij werd al door de VI-columnist 'chef lege dozen' genoemd.
Hoe bedoel je dat?Dat zegt dan ook genoeg over je leiderschapskwaliteiten.
Als je directeur bent en je hebt geen zeggenschap over het werk waarop jij beoordeeld wordt, ben je wat mij betreft geen goede directeur.Hoe bedoel je dat?
Dat klopt, maar hij was een onderdirecteur en het schijnt dat hij geen enkele beslissing meer mocht nemen.Als je directeur bent en je hebt geen zeggenschap over het werk waarop jij beoordeeld wordt, ben je wat mij betreft geen goede directeur.
Als voor je besloten wordt dat je nergens meer over mag meepraten dan zegt dat dus helemaal niks.Dat zegt dan ook genoeg over je leiderschapskwaliteiten.
In 6 wedstrijden van degradatieplaats naar het linkerrijtje. Top trainer
Af en toe moet er ook wel eens kunnen doorgespeeld worden al was het in deze wel sneu voor Newcastle als de speler die op de grond ligt er dan net voor zorgt dat Jota niet offside staat.Het kon niet uitblijven, de 1-1 van Liverpool.
Opvallend is wel dat er een Newcastlespeler met een hoofdblessure ligt en er niet wordt afgefloten. 2 Newcastlespelers kwamen met elkaar in botsing