Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
LOL! United mist kans op kans, inclusief een penalty. Komen ze eindelijk op 1-1 in de 90e minuut, maakt Van Aanholt diep in blessuretijd de 1-2. Ongekend.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, het gat tussen Man City en Liverpool naar de rest wordt steeds groter. Zou me niets verbazen als dat net als in de andere grote voetballanden almaar groter wordt.

Sheff Utd-Leicester was ook wel een spectaculair potje.
 

JMD

Well-known member
Iemand nog (de opening van) Match of the Day gezien? Lineker reageerde briljant op de ophef die er afgelopen week was ontstaan op social media. In de uitzending van vorige week maakte Lineker een grap over hoofdhaar in relatie tot het gebrek aan haar van zijn analisten (ik meen Shearer en Wright). De 'snowflakes' op social media gingen weer in de klaagmodus door te zeggen dat dat niet kon, en dat was discriminerend enz..
Lineker opende gisteren het programma met in zijn tekst een aantal verwijzingen naar 'haar'. "Brush aside" "take the scalp". Enz. Ian Wright, weer aanwezig als analist, kwam niet bij van het lachen...

Bravo Gary, zo hoor je te reageren op die eeuwige gekwetstheid bij die groep twitteraars.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Iemand nog (de opening van) Match of the Day gezien? Lineker reageerde briljant op de ophef die er afgelopen week was ontstaan op social media. In de uitzending van vorige week maakte Lineker een grap over hoofdhaar in relatie tot het gebrek aan haar van zijn analisten (ik meen Shearer en Wright). De 'snowflakes' op social media gingen weer in de klaagmodus door te zeggen dat dat niet kon, en dat was discriminerend enz..
Lineker opende gisteren het programma met in zijn tekst een aantal verwijzingen naar 'haar'. "Brush aside" "take the scalp". Enz. Ian Wright, weer aanwezig als analist, kwam niet bij van het lachen...

Bravo Gary, zo hoor je te reageren op die eeuwige gekwetstheid bij die groep twitteraars.

Aha vandaar, ik snapte de slappe lach van Ian Wright al niet.

Verder bizar dat er mensen zijn die daar aanstoot aan nemen.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, het gat tussen Man City en Liverpool naar de rest wordt steeds groter. Zou me niets verbazen als dat net als in de andere grote voetballanden almaar groter wordt.

Sheff Utd-Leicester was ook wel een spectaculair potje.

Mij wel want een Utd en Chelsea hebben net zoveel te besteden als Liverpool en misschien nog wel meer.

In Engeland zal er nooit zo'n gat komen als in de andere landen.
 

Wigboldus

Well-known member
Mij wel want een Utd en Chelsea hebben net zoveel te besteden als Liverpool en misschien nog wel meer.

In Engeland zal er nooit zo'n gat komen als in de andere landen.

Precies, er was ook een tijd dat Manchester United en Arsenal de dienst uitmaakten en Liverpool en in minder mate Chelsea ver achter liepen. Manchester City en Tottenham waren nog veel verder toen. Het kan zo over 5 jaar weer anders zijn.
 

JMD

Well-known member
United gelijk, het verspeelde een 0-1 voorsprong bij SOuthampton en kon tegen 10 man ook niet meer voor komen, Chelsea thuis 2-2 tegen Sheffield nadat het 2-0 voorstond. City won eenvoudig met 4-0 van Brighton, het kwam binnen de minuut op 1-0.

Om 18.30 speelt Liverpool op Turf Moor bij Burnley en morgenavond is de Noordlondense derby in het Emirates, waarbij Arsenal de rivaal op 5 punten kan zetten.
 
Bovenaan