Premier League

Pascallovic

Well-known member
Nu wel een mooie 0-3.

Edit: Op 0-3 zet Pep nog even de meest getalenteerde speler die hij ooit gezien heeft in.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Want? Ik zie het duel namelijk niet, zie alleen de stand. De 3-0 is dus niet geflatteerd?

Nee, totaal niet geflatteerd. Maar los van dat, kijk naar die selectie van Chelsea. Als je met spelers als Zouma, Mount en Abraham in de basis moet beginnen, dan is het niet best. Vorig seizoen was Chelsea al grote fases van het seizoen zeer, zeer matig en was het te danken aan de klasse van Hazard dat ze sommige wedstrijden nog wonnen. Maar die is weg en er is gewoon niks van klasse over.

Ik denk dat Chelsea buiten de top-6 gaat vallen. Teams als Wolves, West Ham en Everton hebben in mijn ogen meer kwaliteit in hun selectie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook gekeken en het had ook net zo goed 0-2 kunnen staan na 10 minuten. Pegel op de paal en later nog de lat. Utd overtuigde pas na de 2-0.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee, totaal niet geflatteerd. Maar los van dat, kijk naar die selectie van Chelsea. Als je met spelers als Zouma, Mount en Abraham in de basis moet beginnen, dan is het niet best. Vorig seizoen was Chelsea al grote fases van het seizoen zeer, zeer matig en was het te danken aan de klasse van Hazard dat ze sommige wedstrijden nog wonnen. Maar die is weg en er is gewoon niks van klasse over.

Ik denk dat Chelsea buiten de top-6 gaat vallen. Teams als Wolves, West Ham en Everton hebben in mijn ogen meer kwaliteit in hun selectie.
Totaal wel geflatteerd. Eerste helft was het vooral Chelsea dat het beste van het spel had en de kansen kreeg. Door een domme fout van Zouma krijgt United een penalty en komen ze op voorsprong. Rest van de eerste helft zijn de ploegen gelijkwaardig en krijgt Chelsea de beste kansen. Tweede helft tot de 2-0 blijft het spelbeeld hetzelfde. Daarna gaat het hard. 4-0 deed geen recht aan het klasse verschil op het veld, dus zeer geflatteerd.

Het wordt een lastig jaar voor Chelsea inderdaad als je die verdediging ziet en doelpunten gaan ook lastig worden, want ik zie niet zo snel wie ze daar gaat maken. Aan de andere kant ben ik ook niet kapot van United met hun middenveld bestaande uit Pereira, Mctominay en Pogba. Terwijl Lingard er ook nog loopt. Die gaan het ook moeilijk krijgen. Everton vind ik overschat. Heb ze gisteren gezien tegen Palace en daar echt 0 voetbal in. Daar gaat ook nog heel veel werk in zitten. West Ham moet het ook nog maar doen. 0-5 is wel erg fors tegen City voor een top-6 club.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Weer Rashford die het laat zien.

Die gast gaat dit jaar 25 goals maken in de PL als centrumspits.
 

JMD

Well-known member
Stiekem gun ik Lonergan wel een plekje onder de lat bij Liverpool :oops:

Ik ook.

Ben benieuwd hoe vaak in het verslag dan het wordt 'jongensboek' of 'jongensdroom' zal vallen.

Maar het is toch te bizar voor woorden dat een keeper geblesseerd raakt tijdens de festiviteiten (althans dat is wat ik er van begreep)....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ook.

Ben benieuwd hoe vaak in het verslag dan het wordt 'jongensboek' of 'jongensdroom' zal vallen.

Maar het is toch te bizar voor woorden dat een keeper geblesseerd raakt tijdens de festiviteiten (althans dat is wat ik er van begreep)....

Kan Adrian niks aan doen. Die supporter rende het veld op en gleed uit, waarbij hij de keeper raakte op z'n enkel.
 
Bovenaan