Premier League

ALenstra

Well-known member
Maurizio Sarri vertrekt bij Chelsea en wordt trainer bij Juventus. Frank Lampard schijnt de aangewezen persoon te zijn om hem op te volgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Maurizio Sarri vertrekt bij Chelsea en wordt trainer bij Juventus. Frank Lampard schijnt de aangewezen persoon te zijn om hem op te volgen.

Ik wens Frank veel succes met de transferban en een uitgekleede selectie waar de beste speler is verkocht. Ik zou nog 1 of 2 jaar wachten tot die transferban voorbij is. Chelsea kennende zoeken ze tegen die tijd ook weer een nieuwe trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat er zelden een manager al bij zijn aanstelling zo onpopulair is geweest als Steve Bruce bij Newcastle Utd. Hij werd om 10.30u door Newcastle op Twitter officieel aangekondigd, om 11u was #BruceOut al trending topic in Engeland. :D
 

Pascallovic

Well-known member
Voor Bruce valt er overigens ook weinig eer te behalen. Selectie is zeer matig, wordt niet in geinvesteerd en de beste spelers zijn verkocht. Veel succes ermee.
 

Batigoal

Well-known member
Aston Villa gaat ruim over Fulham heen; het heeft al meer dan €140 miljoen aan nieuwe spelers besteedt als promovendus. Een record. En voor precies nul euro aan spelers verkocht. Nu maar hopen voor ze dat het ook niet als Fulham eindigt komend seizoen.
 

JMD

Well-known member
San? van Man City ligt er zeker 6 maande uit, kruisbanden gescheurd in het duel van afgelopen zondag.
 
Bovenaan