Premier League

Pascallovic

Well-known member
Meneer Marco Silva is niet zo blij met zijn 'director of football' Marcel Brands die hem met 3 centrale verdedigers aan het seizoen laat beginnen. Dit terwijl hij voor de aanval de volgende opties heeft: Richarlison, Iwobi, Bernard, Bolasie, Onyekuru, Walcott, Mirallas, Kean, Calvert-Lewin, Tosun en Niasse.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat wordt aanvallend spelen en nog wat spelers als Niasse, Tosun en Mirrallas slijten.
 

Atreides

Well-known member
Meneer Marco Silva is niet zo blij met zijn 'director of football' Marcel Brands die hem met 3 centrale verdedigers aan het seizoen laat beginnen. Dit terwijl hij voor de aanval de volgende opties heeft: Richarlison, Iwobi, Bernard, Bolasie, Onyekuru, Walcott, Mirallas, Kean, Calvert-Lewin, Tosun en Niasse.

Zou JMD nu den d?j? vu hebben?
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het wel grappig dat VI altijd doet alsof het heel bijzonder is wat Brands doet, terwijl hij hetzelfde als elke TD in Engeland doet en dat is veel geld uitgeven.
 

Kielse Rat

Well-known member
We gaan er weer aan beginnen! Liverpool met gewoon dezelfde namen als vorig seizoen (Man? start op de bank), het basiselftal van Norwich is me eerder onbekend.
 

Pascallovic

Well-known member
We gaan er weer aan beginnen! Liverpool met gewoon dezelfde namen als vorig seizoen (Man? start op de bank), het basiselftal van Norwich is me eerder onbekend.

Ze hebben ook niemand gehaald en er is niemand vertrokken, dus veel meer keuze hebben ze niet dan dezelfde namen op te stellen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ze hebben ook niemand gehaald en er is niemand vertrokken, dus veel meer keuze hebben ze niet dan dezelfde namen op te stellen.

Klopt inderdaad, maar het is opvallend in deze tijden dat een club er voor kiest geen (grote en dure) transfers te doen.

Op het eerste doelpunt hebben we niet lang moeten wachten! Knullig van die Norwich-verdediger.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdedigend is er genoeg op aan te merken, maar aanvallend ziet het er bij vlagen weer fantastisch uit bij Liverpool. Ze voetballen daar met zo veel gemak. Vooral Firmino vind ik zo ontzettend goed.
 

JMD

Well-known member
Na een stormachtig begin na rust waarbij Liverpool kans op kans miste is het wat rustiger geworden en staat het zelfs 4-1.
 

JMD

Well-known member
City doet niet onder voor Liverpool en staat na 1 uur spelen met 0-3 voor in het Olympisch Stadion bij West Ham
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk je weer zonder geluid?;)


Jammer dat die waanzinnige 0-3 werd afgekeurd. City is weer steengoed.
 
Bovenaan