Premier League

JMD

Well-known member
Afgekeurd. hands...

Dankzij de VAR


En dus verspeelt City weer een zege op Spurs door de VAR, net als in de CL afgelopen april.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik vond ze tegen Liverpool ook uitstekend spelen.

De eerste helft voetbalden ze toen zeker leuk mee, alleen werd de verdediging bij elke tempoversnelling van Liverpool volledig uit verband gespeeld. Newcastle daarentegen lijkt dit seizoen een voorname degradatiekandidaat dus dan is het wel belangrijk dat ze deze wedstrijd winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, ik wilde net zeggen. Die ga je toch niet afkeuren? Je kan alleen buitenspel staan met een lichaamsdeel waarmee je kan scoren. Dus niet met een handje.
 

JMD

Well-known member
VAR keurt hem goed, terwijl de getrokken lijntjes toch echt richting buitenspel wezen.

Anyway, 1-1.
 

JMD

Well-known member
Pfoeh, ik wilde net zeggen. Die ga je toch niet afkeuren? Je kan alleen buitenspel staan met een lichaamsdeel waarmee je kan scoren. Dus niet met een handje.

Ik had het idee dat een voet van die Wolvesspeler net ervoor stond.
Maar goed, dan blijf je 'mierenneuken', dus kan er wel mee leven ja.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Norwich City - Chelsea, wat een heerlijke eerste helft!

Na een half uur staat het 2-2. Voor de thuisploeg een assist en uiteraard een goal van het fenomeen Pukki. Voor Chelsea scoorden de talenen Abraham en Mount.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Had ook 1-4 kunnen zijn

Klopt, beide ploegen spelen zeer aanvallend. Chelsea heeft uiteraard meer kwaliteiten, dus krijgt ook meer kansen. Maar ik kan het zeer waarderen hoe Norwich zich met dit team presenteert in de Premier League.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk voor El Ghazi dat hij scoorde in de Premier League. Ik hoop voor hem dat hij de nodige speeltijd krijgt dit seizoen.
 
Bovenaan