Premier League

Kielse Rat

Well-known member
2-1 na een fout van de Newcastle keeper. Dit moet Liverpool gewoon kunnen vasthouden, want voetballend zijn ze natuurlijk stukken beter dan Newcastle.
 

Kielse Rat

Well-known member
Bewijst maar weer eens waarom hij mijn favoriete Liverpool speler is.

Ik vind hem sowieso een zwaar ondergewaardeerde spits. Man? en Salah zouden zonder hem een stuk minder goals maken. Ook vandaag weer geen toeval dat Liverpool een stuk vlotter voetbalde toen hij Origi kwam vervangen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind hem sowieso een zwaar ondergewaardeerde spits. Man? en Salah zouden zonder hem een stuk minder goals maken. Ook vandaag weer geen toeval dat Liverpool een stuk vlotter voetbalde toen hij Origi kwam vervangen.

Ik vind hem de meest complete spits van de wereld. Hij maakt ontzettend veel meters in het drukzetten, terug verdedigen en aanspeelbaar komen tussen de linies. Hij is zowel in de zestien als daarbuiten ontzettend creatief en altijd in staat om medespelers vrij te zetten voor de goal. Hij is balvast, zowel met de rug als met het gezicht naar het doel. En scoort daarnaast zelf altijd ook een behoorlijk aantal goals.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind hem de meest complete spits van de wereld. Hij maakt ontzettend veel meters in het drukzetten, terug verdedigen en aanspeelbaar komen tussen de linies. Hij is zowel in de zestien als daarbuiten ontzettend creatief en altijd in staat om medespelers vrij te zetten voor de goal. Hij is balvast, zowel met de rug als met het gezicht naar het doel. En scoort daarnaast zelf altijd ook een behoorlijk aantal goals.
Hij heeft de meeste van die kwaliteiten omdat hij geen spits is.
 

JMD

Well-known member
Zo, City dat verliest bij Norwich, dat is verrassend. Dat Pukki een goal maakt is dat natuurlijk niet.

United, Chelsea en Spurs winnen net als Liverpool hun duel, Liverpool nu al 5 punten los van de nummer 2. Droomstart voor de ploeg uit Liverpool. De supporters kunnen alweer gaan dromen.
 

Batigoal

Well-known member
Norwich wel goed gevoetbald hoor. Dat lieten ze ook in de analyse zien dat Norwich rustig hun driehoekjes en passing deden om zo onder de druk van Man City uit te spelen. Knap ook dat Cantwell zo sterk is begonnen terwijl hij niet zo lang geleden nog voor Fortuna Sittard speelde.

De young guns van Chelsea zijn ook niet slecht.
 

JMD

Well-known member
Norwich wel goed gevoetbald hoor. Dat lieten ze ook in de analyse zien dat Norwich rustig hun driehoekjes en passing deden om zo onder de druk van Man City uit te spelen.
Zeker. Maar dan alsnog. Het is geen Sheffield Wednesday waar ze tegen voetbalden. Je mag toch verwachten dat City Norwich kan verslaan. Het is niet het duel waarvan ik als eerste zou denken dat de Citizens punten zouden verspelen.
 

Batigoal

Well-known member
Zeker. Maar dan alsnog. Het is geen Sheffield Wednesday waar ze tegen voetbalden. Je mag toch verwachten dat City Norwich kan verslaan. Het is niet het duel waarvan ik als eerste zou denken dat de Citizens punten zouden verspelen.

Ik vind dat wel mooi. Niet zoals Wolves vorig jaar en Aston Villa dit seizoen met je inkomsten na promotie een heel nieuw team kopen, maar gewoon vertrouwen op je eigen spel en een paar aanvullingen doen op een ingespeeld team. Ik hoop dat ze erin blijven want Norwich valt me mee dit seizoen.

Snap trouwens wel dat City graag De Ligt had gehad, want dat centrale duo valt niet mee nu Laporte is weggevallen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Die verdediging van Arsenal blijft toch om te lachen. Dat ze dat met het aantrekken van David Luiz niet gingen oplossen, was niet moeilijk om te voorspellen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Goal van Tottenham afgekeurd omdat Son met zijn schouder een millimeter buitenspel staat en gelijk daarna maakt Leicester. Dat noemen ze een opdoffer krijgen.
 
Bovenaan