Kielse Rat
Well-known member
2-1 na een fout van de Newcastle keeper. Dit moet Liverpool gewoon kunnen vasthouden, want voetballend zijn ze natuurlijk stukken beter dan Newcastle.
Firmino met de assist van de dag, de rest gaat in ieder geval hard hun best moeten doen om deze te overtreffen.
Bewijst maar weer eens waarom hij mijn favoriete Liverpool speler is.
Ik vind hem sowieso een zwaar ondergewaardeerde spits. Man? en Salah zouden zonder hem een stuk minder goals maken. Ook vandaag weer geen toeval dat Liverpool een stuk vlotter voetbalde toen hij Origi kwam vervangen.
Hij heeft de meeste van die kwaliteiten omdat hij geen spits is.Ik vind hem de meest complete spits van de wereld. Hij maakt ontzettend veel meters in het drukzetten, terug verdedigen en aanspeelbaar komen tussen de linies. Hij is zowel in de zestien als daarbuiten ontzettend creatief en altijd in staat om medespelers vrij te zetten voor de goal. Hij is balvast, zowel met de rug als met het gezicht naar het doel. En scoort daarnaast zelf altijd ook een behoorlijk aantal goals.
Hij heeft de meeste van die kwaliteiten omdat hij geen spits is.
Zeker. Maar dan alsnog. Het is geen Sheffield Wednesday waar ze tegen voetbalden. Je mag toch verwachten dat City Norwich kan verslaan. Het is niet het duel waarvan ik als eerste zou denken dat de Citizens punten zouden verspelen.Norwich wel goed gevoetbald hoor. Dat lieten ze ook in de analyse zien dat Norwich rustig hun driehoekjes en passing deden om zo onder de druk van Man City uit te spelen.
Zeker. Maar dan alsnog. Het is geen Sheffield Wednesday waar ze tegen voetbalden. Je mag toch verwachten dat City Norwich kan verslaan. Het is niet het duel waarvan ik als eerste zou denken dat de Citizens punten zouden verspelen.
Vorig jaar was het richting het eind ook heel moeizaam en was het meer aan de onkunde van Arsenal en Man Utd te danken dat Spurs nog 4e werd.Zijn ze nou zoveel minder dan vorig seizoen of zit het even tegen?