Hup kampioenen!Dit jaar worden we kampioen.
Hopen maar dat er over een paar uur iemand zo bij Zoet komt binnenvliegen en dat die speler dan mag blijven staan. Eens kijken wat de reacties dan zijn.
Ook dan vind ik het geen rood. Dat heeft niks met clubvoorkeur te maken.Hopen maar dat er over een paar uur iemand zo bij Zoet komt binnenvliegen en dat die speler dan mag blijven staan. Eens kijken wat de reacties dan zijn.
De manier waarop Liverpool verdedigde vond ik wel heel matig. Dat leek echt nergens op, en dat had niets met de numerieke minderheid te maken.
Ik vind het ook zo'n onzin argument "Hij had de intentie niet/Ging voor de bal". Ik heb nog niemand gehoord die riep dat het wel zijn intentie was of dat ie bewust voor de keeper ging. Iedereen weet dat Mane geen type speler is die de intentie heeft zijn tegenstander te blesseren, maar als je zo voor de bal gaat en een tegenstander in het gezicht raakt dan is het niet zo heel gek dat iemand daar rood voor geeft.Wat maakt het in vredesnaam uit of ie voor de bal gaat? Hij weet dat de keeper daar komt, maakt bewust de keuze om zijn been 2 meter de lucht in te gooien en is te laat waardoor hij de keeper in zijn gezicht raakt. Dat er ?berhaupt nog discussie is over wel of niet rood is volstrekt belachelijk.
Haha hoe durft zo'n keeper het duel in te gaan met zijn hoofd, als ie op een hoogte van 1 meter 80 is, dan is het heel normaal dat je daar voeten tegenkomt.De keeper gaat bijna gebukt een duel in terwijl hij weet dat iedere speler met zijn voet naar zo'n bal gaat.
Het is niet eens duidelijk te zien wie als eerste de bal raakt.
De keeper gaat bijna gebukt een duel in terwijl hij weet dat iedere speler met zijn voet naar zo'n bal gaat
Wat moet Ederson dan doen?