Premier League

Batigoal

Well-known member
Gewoon een terechte rode kaart. En omdat het niet opzettelijk is, ben je met 2 of 3 wedstrijden schorsing voor Man? klaar.

Manchester City heeft het materiaal om zo ontzettend goed te voetballen. Als ze dat nu eens volhouden voor langere periode en ook in Europa doen dan speel je gewoon tot het einde mee om de prijzen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon een terechte rode kaart. En omdat het niet opzettelijk is, ben je met 2 of 3 wedstrijden schorsing voor Man? klaar.

Manchester City heeft het materiaal om zo ontzettend goed te voetballen. Als ze dat nu eens volhouden voor langere periode en ook in Europa doen dan speel je gewoon tot het einde mee om de prijzen.

Liever niet.

JMD

Well-known member
Mijn eerste reactie was dat het zwaar overdreven was om hier rood voor te geven. Ik blijf ook vinden dat het absoluut Man? zijn intentie niet was, je ziet hem enkel en alleen naar de bal kijken. Maar na diverse herhalingen waarin te zien is hoe hoog dat been van Man? kwam, moet ik ook wel concluderen dat de rode kaart terecht was.
Jep.

Ik kan me ook wel vinden in hetgeen Shearer, Wright en Lineker gisteravond zeiden, dat het 'andere tijden' zijn tegenwoordig. In hun tijd was dit nooit rood, maar de tijden zijn veranderd. Dus (volgens de letter van de wet) inderdaad rood.

Dus Man? een paar duels kwijt, dat is al erg voor Liverpool (die instortten in januari toen Mane bij de AFrica Cup was), maar die defensie is een groter zorgenkind.

Batigoal

Well-known member
Jep.

Ik kan me ook wel vinden in hetgeen Shearer, Wright en Lineker gisteravond zeiden, dat het 'andere tijden' zijn tegenwoordig. In hun tijd was dit nooit rood, maar de tijden zijn veranderd. Dus (volgens de letter van de wet) inderdaad rood.

Dus Man? een paar duels kwijt, dat is al erg voor Liverpool (die instortten in januari toen Mane bij de AFrica Cup was), maar die defensie is een groter zorgenkind.

Dan kan the Ox laten zien of hij daadwerkelijk de grote aankoop is voor Liverpool zoals de media hem aanprezen.

Maasveld

Well-known member
Niets, maar we moeten het niet groter maken dan dat het is; een ongelukkige botsing.
Nee dat is het niet. Hij komt met gestrekt been op hoofdhoogte in en hij is te laat. Hij neemt daar bewust het risico het gezicht van de keeper te verbouwen, of erger. Levensgevaarlijke actie.

SanMark.

Well-known member
Shearer geeft op MOTD aan dat die rode kaart van Mane volgens de letter van de wet terecht is, maar zowel hij als Lineker als Wright geven aan dat zij precies hetzelfde gedaan zouden hebben als spits, gaan voor de bal. 'Different times' aldus de heren die het vooral een ongelukkige botsing vinden en Shearer ziet liever de rode kaarten gaan naar de 'deliberate fouls'.

Lijkt me nu dus wel duidelijk dat jij en de rest van de Liverpoolfans fout zat.

Ga je het nu ook toegeven ?

Eef de Kip

Well-known member
Zouden deze 2 ploegen nou echt in de top 5 staan in Nederland? Ik denk dat ze gemiddeld een miljoen per jaar pakken maar wat een arremoe zeg. Ik trek dit iig geen anderhalf uur.

SanMark.

Well-known member
Zouden deze 2 ploegen nou echt in de top 5 staan in Nederland? Ik denk dat ze gemiddeld een miljoen per jaar pakken maar wat een arremoe zeg. Ik trek dit iig geen anderhalf uur.

Inderdaad ik kijk nu 5 minuten maar wat een armoede.

Heb je een budget van honderd duizend miljoen en dan kom je op deze spelers uit.

Pascallovic

Well-known member
Vandaag zou ik het overigens gewoon pure pech willen noemen. Ik vind niet dat Frank vandaag nu zulke fouten gemaakt heeft, of met een na?eve tactiek begonnen is.

Bovenaan