Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League

Buitenlanders doen het nauwelijks goed in Itali?. Het is ook een competitie waar ik niet graag naar kijk. Dat Frank faalt in Engeland is mij wel weer een raadsel.

Als je voor een cultuuromslag moet zorgen zonder dat je ten opzichte van de rest van de clubs heel erg kan investeren, dan is het een erg lastig verhaal.

Met die club kom je al snel in degradatienood.
 

Batigoal

Well-known member
Als je voor een cultuuromslag moet zorgen zonder dat je ten opzichte van de rest van de clubs heel erg kan investeren, dan is het een erg lastig verhaal.

Met die club kom je al snel in degradatienood.

Dat wist iedereen bij de club, inclusief De Boer. Dat de club dan liever 3 centrumverdedigers gaat halen terwijl je slechts 1 spits in de selectie hebt werkt ook niet mee. Maar als je iemand aanneemt om zijn manier van voetbal, dan moet je die ook wat tijd gunnen. Maar ja, die Parish is vaker al een vreemde vogel gebleken.
 

Makanaky

Well-known member
Maar als je iemand aanneemt om zijn manier van voetbal, dan moet je die ook wat tijd gunnen. Maar ja, die Parish is vaker al een vreemde vogel gebleken.

Dit was de slechtste seizoensstart in de complete Football League (4 divisies) sinds 93 jaar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
3 potjes op de tribune voor Man?, lucky bastard. Hij mist de duels met Burnley en Leicester (2x)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
E?n van die drie duels is nog voor de League Cup ook, daar zou hij toch niet in spelen.
 

zwammy

Well-known member
Kom kom, hoor jullie niet over die vent van Newcastle die krek hetzelfde deed en geel kreeg. Lompe actie, doe nou niet net of het een aanslag was.
 

Pascallovic

Well-known member
Kom kom, hoor jullie niet over die vent van Newcastle die krek hetzelfde deed en geel kreeg. Lompe actie, doe nou niet net of het een aanslag was.
Niemand kijkt Newcastle - Swansea.

Ik had overigens 2 wedstrijden prima gevonden hoor. Een zware schorsing hoeft niet.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat die flikkers nu alles verliezen.
Ik ook.

Het is toch ook maar gewoon een klein clubje.
Precies. Spelen nu voor het eerst 5 seizoenen op rij in de hoogste divisie. Zelden dus een 'constante waarde' geweest en is gewoon '1 van de vele' clubs in Londen. De komende 2 weken mogen ze 2x naar Manchester, eerst tegen City, dan United (en komende week de EFL Cup), en dan na de interlandbreak thuis tegen Chelsea. Dat kan weleens 0 uit 8 gaan worden.
Pas op 28 november naar Brighton, dat is de 'rivaal'. Het is te hopen dat Hodgson het voor die tijd op de rit heeft, want verlies daar zullen de supporters niet leuk vinden.

Overigens verloor Palace vorig seizoen ook 4 van de laatste 5 duels ofzo, waren toen al uit vorm.
 
Bovenaan