Premier League

erka

Well-known member
Schakel net over van Old Firm naar WHU-Spurs. Dat moet je niet te vaak doen, overschakelen van Schots naar Engels voetbal. Totaal andere sport :)
 

JMD

Well-known member
Liverpool is weer eens billenknijpen.
Maar wel gewonnen, 2-3.

Palace weer niet gescoord, en het kreeg er 5 tegen bij Manchester City. Chelsea stond in no-time 0-2 voor bij Stoke en won met 0-4, United won met 0-1 bij Southampton
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Koeman wint door een spits die niet eens een rugnummer kreeg aan het begin van dit seizoen...
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb niks met City maar het is wel geweldig om heen te kijken allemaal.

+1

City speelt gewoon het beste en leukste voetbal om naar te kijken dit seizoen. Hopelijk houden ze het nu eens wat langer vol dan tot oktober.

Die Morata gaat ook lekker zeg.
 

Batigoal

Well-known member
Liverpool is weer eens billenknijpen.

De verdediging van Liverpool zou niet misstaan in de Eredivisie. Je snapt niet dat ze eens geld uitgeven voor een fatsoenlijke doelman.

Koeman wint door een spits die niet eens een rugnummer kreeg aan het begin van dit seizoen...

Koeman wordt op social media al een tijdje behoorlijk afgemaakt door de Everton-fans. Het zal me niets verbazen als hij de volgende is die eruit ligt in Engeland. Maakt ook niet altijd logische opstellingen heb ik het idee.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vooral zijn transferbeleid waar niks van klopt, waardoor ie nu veel te veel dezelfde type middenvelders heeft en geen vleugelspelers of goede spits.

Waar ik nog wel bij aan wil tekenen in hoeverre hij invloed heeft gehad op de selectie. Ik wil dat iig niet alleen Keizer aan rekenen.
 

ALenstra

Well-known member
Eef:dat kan ik ook aan jou vragen. Maar ik was in de veronderstelling dat we het over Koeman en Everton hadden?
Als dat niet zo is, mijn excuses!
 
Bovenaan