Premier League

Eef de Kip

Well-known member
Mijn god, ik ben zo fokked op na vanmiddag dat ik gelijk topics door elkaar ga halen. Excuus, ik ga nu aan de zuip.

zwammy

Well-known member
Ja, als mijn priv? situatie op dit moment niet zo kut was geweest had ik vandaag nog een tattoo gezet. Dit weekend staat wel in mijn top 3 NAC weekenden :D

zwammy

Well-known member
Geen ziekte, wel ernstig. Nog problemen na mijn ongeluk van 2 jaar geleden dus we gaan een traject in om te kijken of er nog iets van te maken is in de toekomst, anders gaan we misschien wel naar een (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid. Dat zal toch best kut zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen ziekte, wel ernstig. Nog problemen na mijn ongeluk van 2 jaar geleden dus we gaan een traject in om te kijken of er nog iets van te maken is in de toekomst, anders gaan we misschien wel naar een (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid. Dat zal toch best kut zijn.

Wat balen zeg! Veel sterkte!

Abubakari

Well-known member

Wat was dat ook alweer? Aangereden door een zatte aap of zoiets toch?

Hoe dan ook, klot'n en sterkte zwammy.

ALenstra

Well-known member
Nee, een dame van plezier die optrad bij de Amsterdam Arena. Daarna ongelukje met de taxi richting Schiphol.

Bovenaan