Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
Dus als je iemand niet ziet komen en hem toch raakt kan het alsnog rood zijn?

Vanavond lekker onder je dekbedje van Liverpool stappen. Als je dit al niet eens geel vindt.

Hij krijgt rood voor de buitensporige manier van inkomen en het enorme risico dat hij daarbij neemt om iemand ernstig te blesseren.

Dat het onopzettelijk was, zal hem alleen kunnen helpen in het aantal duels schorsing.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dus voortaan moet een speler eerst maar om zich heen kijken?? Het verkeer is niet te vergelijken met een voetbalwedstrijd.


Dit dus.

Natuurlijk wel. Het gaat om het risico dat hij neemt door op deze idiote manier in te komen.
 

JMD

Well-known member
2-0 afgekeurd.

Buitenspel.

Maar keeper ziet er daar niet goed uit, komt te laat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus als je iemand niet ziet komen en hem toch raakt kan het alsnog rood zijn?

Man? moet sowieso weten dat de keeper komt. Hij weet dat de keeper komt, simpel zat. En hij neemt bewust de keus om niet te kijken en blind voor de bal te gaan. En hij schopt de keeper een kaakbreuk. Dan is het rood.
 

SanMark.

Well-known member
Die verbazing van JMD verbaasd mij. Alsof het ooit anders is geweest.

Zonder herhaling leek mij het ook belachelijk , leek mij een onschuldige botsing met de lichamen tegen elkaar. In de herhaling zag je echter duidelijk dat er geen opzet inzat maar wel ernstig gevaarlijk spel was.

Daarnaast had de scheids uitstekend zicht op de situatie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En 0-2 na gepruts achterin.

Merkwaardige opstelling van Everton. Klaassen en Sigurdsson op de flanken. Alles gaat door het midden en Sandro is een zeer beperkte spits.
 

Pascallovic

Well-known member
En 0-2 na gepruts achterin.

Merkwaardige opstelling van Everton. Klaassen en Sigurdsson op de flanken. Alles gaat door het midden en Sandro is een zeer beperkte spits.
Ben al een tijdje (ook vorig seizoen) niet zo onder de indruk van het veldspel van Everton. Paar weken terug ook. 0-1 voor bij City, een man meer op het veld en dan helemaal niks meer brengen waardoor je een gelijkmaker incasseert.

Zoveel mogen uitgeven en dan Klaassen en Sigurdsson op de flanken zetten. Koop dan vleugelspelers en inderdaad die Sandro is in niks een vervanger van Lukaku.
 
Bovenaan