Premier League

JMD

Well-known member
Uitstekende aanval en prima afgerond zul je bedoelen.
O, dat zeker, vooral hoe dat gat getrokken werd. Net ook weer een mooie aanval, maar Becker redt.

Bij de 1-0 zei ik toch ook dat het een zeer fraaie goal was? Moet ik dat er dan allemaal elke keer bij vermelden?

En het is toch mazzel met de paal? Dat doet niks af aan de aanval, die zeer fraai was. Bij die paal van Man? was het ook een mooie aanval, maar had Liverpool pech.
 

JMD

Well-known member
Ach nee, Kompany weer geblesseerd zo te zien. De hoeveelste keer is dat nou al voor de Belg? Laten we hopen voor hem dat het meevalt.
 

SanMark.

Well-known member
O, dat zeker. Net ook weer een mooie aanval, maar Becker redt.

Bij de 1-0 zei ik toch ook dat het een zeer fraaie goal was? Moet ik dat er dan allemaal elke keer bij vermelden?

En het is toch mazzel met de paal? Dat doet niks af aan de aanval, die zeer fraai was. Bij die paal van Man? was het ook een mooie aanval, maar had Liverpool pech.

Nee hoor je commentaar is altijd aardig neutraal. Vind het alleen meer andersom. Als de bal er binnenkant paal er niet ingaat vind ik dat pech.
 

Maasveld

Well-known member
O, dat zeker, vooral hoe dat gat getrokken werd. Net ook weer een mooie aanval, maar Becker redt.

Bij de 1-0 zei ik toch ook dat het een zeer fraaie goal was? Moet ik dat er dan allemaal elke keer bij vermelden?

En het is toch mazzel met de paal? Dat doet niks af aan de aanval, die zeer fraai was. Bij die paal van Man? was het ook een mooie aanval, maar had Liverpool pech.
Nee, daar was geen mazzel aan, maar perfect afgerond. Bij darts is het toch ook geen mazzel als iemand hem in de triple 20 gooit als ie daar op mikt?
 

JMD

Well-known member
Nee, daar was geen mazzel aan, maar perfect afgerond. Bij darts is het toch ook geen mazzel als iemand hem in de triple 20 gooit als ie daar op mikt?

Nee, maar wel als iemand mikt op de triple 20 en de dart er via 'het ijzertje' wel in gaat.
 

JMD

Well-known member
Die Lovren moeten ze vanavond nog op de transferlijst zetten.

Jup. Is ook pas de 3e verdedigende keus, na Gomez en Matip. Vanavond blijkt waarom.

Afgelopen. 2-1. Spanning helemaal terug. Benieuwd of dit een standaard drama-januarimaand voor Liverpool inluidt of dat dit een 'bedrijfsongevalletje' blijkt te zijn later.
 

Kielse Rat

Well-known member
Jup. Is ook pas de 3e verdedigende keus, na Gomez en Matip. Vanavond blijkt waarom.

Afgelopen. 2-1. Spanning helemaal terug. Benieuwd of dit een standaard drama-januarimaand voor Liverpool inluidt of dat dit een 'bedrijfsongevalletje' blijkt te zijn later.

Ze hebben wel de kansen gehad, maar City was effici?nter. Misschien niet slecht voor Liverpool dat het dit weekend FA Cup is, kunnen ze dit even laten bezinken. Het lijkt mij dat er maandag een volledige andere ploeg zal staan tegen Wolverhampton.
 

erka

Well-known member
Vond het niet echt een leuk schouwspel, hoog tempo maar weinig spektakel. Gelijkspel was denk ik meer conform spelbeeld.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik juich niet vaak voor City maar vandaag toch wel. Spanning weer terug in de competitie en Liverpool weer terug op aarde.
 

zwammy

Well-known member
Wk en de CL finale gespeeld. Onbegrijpelijk. Kende nog beter Koch neerzetten. Maar goed, ingecalculeerd deze pot.
 
Bovenaan