Premier League

Batigoal

Well-known member
De tweede helft was nog wel aardig, al vond ik het aantal echte kansen beperkt. Voor de spanning in de competitie is dit een prima resultaat, al hoop ik niet dat Liverpool instort. Maar dat geloof ik niet, want gisteren bleven ze tot het einde overeind.

Ligt het trouwens aan mij of wordt Aguero toch een beetje ondergewaardeerd? Hij wordt nooit genoemd als men de beste spelers bespreekt, terwijl hij ??n van de weinigen is die al jarenlang constant presteert in de absolute top. Ik vind dat echt een heerlijke speler.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League

Toch de schaduw van Messi schijnbaar. Een andere nationaliteit had wellicht geholpen. Ik kijk niet heel vaak City, maar Aguero vind ik idd ook altijd erg goed. Dacht overigens dat ik zijn naam wel eens bij Barcelona heb horen vallen, maar een van de beste City spelers wegkopen is wat lastig.
 

ALenstra

Well-known member
Tottenham Hotspur moet de opening van het nieuwe stadion wederom uitstellen. Tot minstens maart blijft men op Wembley.
 

Kielse Rat

Well-known member
Als ze dat nieuwe stadion pas in gebruik gaan nemen als Tottenham kampioen kan worden, gaan ze nog lang mogen wachten...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Virgil van Dijk is verkozen tot speler van de maand in de Premier League en heeft daarnaast een plaats veroverd in het Europees team van het jaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Positioneel en in balbezit kan het nog een stuk beter.

Hmm, dan heb ik echt een heel ander beeld. Ik vind hem juist bijna altijd op de goede positie staan. Ook bij tegenaanvallen wordt hij er nooit uit gelopen, vanwege zijn positionering. En in balbezit raakt hij echt nooit in paniek, speelt hij hem vaak naar de juiste kleur of roeit hij hem weg als er geen afspeelmogelijkheden zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Wie, Van Dijk? Hoezo?

@Zwammy: inderdaad. Klopp heeft bijna geruisloos de boel volledig door gesaneerd.
Ja, dat is even lekker. Hij heeft die Klavan zelf binnengehaald. Zo kan ik ook saneren. Zeker als mijn voorganger dan ook nog eens 200 miljoen aan troep uit heeft gegeven (Benteke, Ings, Lambert, Markovic, Balotelli, etc.). Dan kun je inderdaad lekker veel spelers weg doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, dat is even lekker. Hij heeft die Klavan zelf binnengehaald. Zo kan ik ook saneren. Zeker als mijn voorganger dan ook nog eens 200 miljoen aan troep uit heeft gegeven (Benteke, Ings, Lambert, Markovic, Balotelli, etc.). Dan kun je inderdaad lekker veel spelers weg doen.

Ok?, hoe zou jij het transfer- en selectiebeleid van Klopp dan willen typeren?
 
Bovenaan