Premier League

Pascallovic

Well-known member
Ok?, hoe zou jij het transfer- en selectiebeleid van Klopp dan willen typeren?
Ik zou het willen typeren als zeer wisselend.

Goede aankopen gedaan natuurlijk zoals: Van Dijk, Salah, Mane, Wijnaldum, Robertson

Slechte aankopen zoals: Karius, Matip, Oxlade-Chamberlain, Solanke

Aankopen van dit seizoen is Allison natuurlijk prima, maar dat mag ook voor die prijs. Shaqiri is goed. Maar Keita en Fabinho vind ik niet zo heel bijzonder voor hun transfersom.

Qua saneren heeft ie veel gedaan, maar ook veel niet. Beperkte spelers als Sturridge, Lallana, Mignolet en Moreno lopen er nog rond. Henderson vind ik geen aanvoerder of basisspeler. Als je hem dan toch aan een Engelsman wilt geven, geef hem aan Milner.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou het willen typeren als zeer wisselend.

Goede aankopen gedaan natuurlijk zoals: Van Dijk, Salah, Mane, Wijnaldum, Robertson

Slechte aankopen zoals: Karius, Matip, Oxlade-Chamberlain, Solanke

Aankopen van dit seizoen is Allison natuurlijk prima, maar dat mag ook voor die prijs. Shaqiri is goed. Maar Keita en Fabinho vind ik niet zo heel bijzonder voor hun transfersom.

Qua saneren heeft ie veel gedaan, maar ook veel niet. Beperkte spelers als Sturridge, Lallana, Mignolet en Moreno lopen er nog rond. Henderson vind ik geen aanvoerder of basisspeler. Als je hem dan toch aan een Engelsman wilt geven, geef hem aan Milner.

Ok, fair enough.

Ik vind Oxlade en Matip geen slechte aankopen. Met name Oxlade deed het voor zijn blessure zeer verdienstelijk. Verder is Fabinho de laatste weken echt heel goed op dreef, dus prima aankoop.

Sturridge en Lallana zijn als selectiespelers zo slecht nog niet. Met name Sturridge heeft dit seizoen toch ook al zijn waarde bewezen als invaller.

Mignolet en Moreno ben ik het mee eens. Ik verwacht ook dat zij deze zomer gaan vertrekken.

Dus ja, net als iedere manager heeft hij niet alleen voltreffers. Maar ik vind toch echt dat bij hem de balans vrij nadrukkelijk naar de goede kant uit slaat.
 

Batigoal

Well-known member
Sturridge verdient achterlijk veel geld voor wat hij brengt. Ik denk dat ze hem niet eens k?nnen wegsaneren al zouden ze het willen, want geen club is zo gek om hem ook zoveel te betalen.
 

Maasveld

Well-known member
Hmm, dan heb ik echt een heel ander beeld. Ik vind hem juist bijna altijd op de goede positie staan. Ook bij tegenaanvallen wordt hij er nooit uit gelopen, vanwege zijn positionering. En in balbezit raakt hij echt nooit in paniek, speelt hij hem vaak naar de juiste kleur of roeit hij hem weg als er geen afspeelmogelijkheden zijn.
Met name bij voorzetten staat ie vaker niet goed opgesteld.

Henderson is overigens wel een onderschatte voetballer. Met name vorig seizoen was ie heel goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Belangrijke pot voor Liverpool. Toch twee keer achter elkaar verloren. Hoeft niks aan de hand te zijn, want uit bij City en met een B-team uit bij Wolves kan je verliezen. Maar als we vandaag ook niet winnen, kan het toch in de koppies gaan zitten.
 

JMD

Well-known member
Belangrijke pot voor Liverpool. Toch twee keer achter elkaar verloren. Hoeft niks aan de hand te zijn, want uit bij City en met een B-team uit bij Wolves kan je verliezen. Maar als we vandaag ook niet winnen, kan het toch in de koppies gaan zitten.

:duim:

Toen ik dat afgelopen week postte werd ik zo ongeveer afgefakkeld. Gelukkig heb ik een medestander die er precies zo over denkt als ik.

Hup Liverpool!!!
 

JMD

Well-known member
Penalty Liverpool, terechte lijkt, Salah benut de pingel, 0-1.

Mooi. Ook nodig, want Liverpool had het voor de rust moeilijk tegen Brighton, dat heel verdedigend speelde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Penalty Liverpool, terechte lijkt, Salah benut de pingel, 0-1.

Mooi. Ook nodig, want Liverpool had het voor de rust moeilijk tegen Brighton, dat heel verdedigend speelde.

Zeker terecht.

Lekker zo kort na rust!
 

JMD

Well-known member
Nou Salah, die mag je maken. Lijkt te schrikken van de kans die ineens op een presenteerblaadje voor hem ligt.

Nog 2 minuten + blessuretijd.
 

Abubakari

Well-known member
De samengeknepen billen van zwammy, JMD, Jamel en al die andere plotselinge Liverpool fans kunnen weer ontspannen. Vooral in het geval van zwammy is dat wel een waarschuwing voor zijn omgeving waard als ik de verhalen mag geloven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De samengeknepen billen van zwammy, JMD, Jamel en al die andere plotselinge Liverpool fans kunnen weer ontspannen.

Was moeizaam, maar wel weer drie puntjes. :)

Vooral in het geval van zwammy is dat wel een waarschuwing voor zijn omgeving waard als ik de verhalen mag geloven.

Dat mag je zeggen ja. In de Irish Pub in Rotterdam hebben ze het er nu nog over.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Zo luchtig. Liverpool gaat het niet weggeven tegen de kleintjes dit jaar. Zo, weer 7 :duim:

Die Rotterdammers zijn niets gewend.
 
Bovenaan