Ik zou het willen typeren als zeer wisselend.Ok?, hoe zou jij het transfer- en selectiebeleid van Klopp dan willen typeren?
Ik zou het willen typeren als zeer wisselend.
Goede aankopen gedaan natuurlijk zoals: Van Dijk, Salah, Mane, Wijnaldum, Robertson
Slechte aankopen zoals: Karius, Matip, Oxlade-Chamberlain, Solanke
Aankopen van dit seizoen is Allison natuurlijk prima, maar dat mag ook voor die prijs. Shaqiri is goed. Maar Keita en Fabinho vind ik niet zo heel bijzonder voor hun transfersom.
Qua saneren heeft ie veel gedaan, maar ook veel niet. Beperkte spelers als Sturridge, Lallana, Mignolet en Moreno lopen er nog rond. Henderson vind ik geen aanvoerder of basisspeler. Als je hem dan toch aan een Engelsman wilt geven, geef hem aan Milner.
Met name bij voorzetten staat ie vaker niet goed opgesteld.Hmm, dan heb ik echt een heel ander beeld. Ik vind hem juist bijna altijd op de goede positie staan. Ook bij tegenaanvallen wordt hij er nooit uit gelopen, vanwege zijn positionering. En in balbezit raakt hij echt nooit in paniek, speelt hij hem vaak naar de juiste kleur of roeit hij hem weg als er geen afspeelmogelijkheden zijn.
Belangrijke pot voor Liverpool. Toch twee keer achter elkaar verloren. Hoeft niks aan de hand te zijn, want uit bij City en met een B-team uit bij Wolves kan je verliezen. Maar als we vandaag ook niet winnen, kan het toch in de koppies gaan zitten.
Penalty Liverpool, terechte lijkt, Salah benut de pingel, 0-1.
Mooi. Ook nodig, want Liverpool had het voor de rust moeilijk tegen Brighton, dat heel verdedigend speelde.
Zeker terecht.
Lekker zo kort na rust!
De samengeknepen billen van zwammy, JMD, Jamel en al die andere plotselinge Liverpool fans kunnen weer ontspannen.
Vooral in het geval van zwammy is dat wel een waarschuwing voor zijn omgeving waard als ik de verhalen mag geloven.
Dat was dan ook volledig terecht.:duim:
Toen ik dat afgelopen week postte werd ik zo ongeveer afgefakkeld. Gelukkig heb ik een medestander die er precies zo over denkt als ik.
Hup Liverpool!!!