Premier League

Kielse Rat

Well-known member
Gisteren trouwens ook een aantal schandalige overtredingen. Doucour? en Shelvey verdienden donkerrood en kregen geel en niets.

De analisten vonden die van Brady in Huddersfield-Burnley geen rood. Dat was ook gewoon je tegenstander onderuit schoppen zonder enige intentie de bal te spelen.
 

JMD

Well-known member
Daar was bijna de 0-1... Damn, wat een geluk voor de Citizens, eerst de paal en dan bijna nog via de kluts erin.
 

JMD

Well-known member
Dat scheelde echt weinig... Als je nu de herhaling ziet zou je toch zeggen dat het goal is, maar goed, er is doellijntechnologie.

Geel Lovren, terecht.
 

Kielse Rat

Well-known member
Verdorie, mijn stream koos ook wel even een goed moment om weg te vallen... Toen Mane alleen voor doel stond en de bal voorbij Ederson legde, dacht ik wel dat het 0-1 zou staan. :hsv:
 

JMD

Well-known member
Als je dit een overtreding vindt mag dit ook wel rood zijn voor Kompany. Kompany komt imo goed weg met geel.
 

JMD

Well-known member
Zie nu nogmaals de herhaling van de bijna goal. Ook in 3e instantie komt City daar dus goed weg, want Stones ruimt de bal op precies tussen de benen van Salah. Probeer je dat nog 100x lukt dat never niet meer. En elke aanraking van een been van Salah zou goal hebben betekend...

Wijnaldum geel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Rommelig duel, maar in een hoog tempo.

Liverpool wil er een vechtwedstrijd van maken en slaagde daar aardig in. De as zetten ze heel goed vast, waardoor City veel via de backs moest, hun zwakke schakels.

Liverpool speelt heel compact en Van Dijk haalt alles weg. Een "foutje" van Lovren was gelijk dodelijk.

Ik hoop op De Bruyne en Mahrez voor Sterling en Bernardo.

Liverpool zal nu meer moeten. Dat komt de wedstrijd ten goede denk ik.

Ag?ero beste man van het veld.
 

Bernardo

Well-known member
Die Lovren. Wat een prutser. Wel geweldige afgemaakt door Ag?ero. Keeper heeft die bal nooit gezien.
 

JMD

Well-known member
even ervoor overigens ook een gekke actie van Ederson, waar City ontsnapt.

Maar dit is een juweel van een aanval.
 
Bovenaan