Premier League

JMD

Well-known member
Ik vrees bij Spurs een beetje een Arsenal scenario. Heel veel geld gaat volgens mij naar dat nieuwe stadion, waardoor ze het team niet van versterkingen kunnen voorzien. Dat gaat een tijdje goed, maar op een gegeven moment kun je dat niet meer volhouden. Het zou voor hun goede beleid van de afgelopen jaren ook leuk zijn als het een keer met een tastbare prijs kunnen bekronen. Dat elftal is niet meer heel lang bij elkaar, nu een aantal spelers op leeftijd beginnen te raken en dan zou het toch jammer zijn als zo'n ploeg zonder(of door een gebrek aan) zilverwerk uiteen valt.

Klopt. Ik ben ook heel benieuwd wat er met Pochettino gebeurt, want er gaan toch geruchten dat hij naar United zou gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Dit vind ik wel verrassend.

Dv5naGiWsAUCa0z.jpg
Dit was toch wel algemeen bekend lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Na een half uur stond Watford gewoon 0-2 voor bij Bournemouth, leek een normaal duel te worden. Tot er tussen de 34e en 40e minuut 4x wordt gescoord, het staat inmiddels 3-3.

Chelsea - Southampton en Newcastle - Man U staat beide 0-0 bij rust.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik ben aan het twijfelen om over te schakelen naar Bournemouth-Watford want aan Newcastle-Manchester United is echt geen ruk aan. Newcastle speelt zoals verwacht weer zeer defensief.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
@Jamel: gister een interview gezien met Hasenh?ttl en die gaf inderdaad toe dat hij spelers had gespaard voor de wedstrijd van gister. Het duel van City had hij dus eigenlijk laten lopen. Je had dus gelijk met het b-team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League

Beetje jammer, maar wel begrijpelijk gezien de speelkalender. Vanavond een mooi potje.
 

JMD

Well-known member
@Jamel: gister een interview gezien met Hasenh?ttl en die gaf inderdaad toe dat hij spelers had gespaard voor de wedstrijd van gister. Het duel van City had hij dus eigenlijk laten lopen. Je had dus gelijk met het b-team.

Eigenlijk een vreemde keus, om een thuisduel te laten lopen ten koste van een uitduel, zeker ook omdat City nou niet echt in vorm was. Maar goed, hij behaalde een punt tegen Chelsea, en de 'winnaars' hebben altijd gelijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gisteren trouwens ook een aantal schandalige overtredingen. Doucour? en Shelvey verdienden donkerrood en kregen geel en niets.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Jamel: gister een interview gezien met Hasenh?ttl en die gaf inderdaad toe dat hij spelers had gespaard voor de wedstrijd van gister. Het duel van City had hij dus eigenlijk laten lopen. Je had dus gelijk met het b-team.

Hee respect dat je er nog even op terug komt!

Verder is het ook wel logisch. Bijna iedere manager spaart spelers in deze periode. Vandaar ook dat de selectie van bijvoorbeeld City zo bizar breed is.
 
Bovenaan