Premier League

Wigboldus

Well-known member
Heerlijke wedstrijd zeg. Er straalt plezier uit en dat begint bij de Manager. Ole is gewoon een fan die daarnaast de manager mag zijn. Het is natuurlijk nog vroeg en de echt grote wedstrijden moeten er nog aankomen, maar het is in ieder geval weer genieten van een avondje United. Uiteindelijk winst voor iedere voetballiefhebber.
 

Batigoal

Well-known member
Als United het goed blijft doen onder Ole, sluit ik niet uit dat ze hem definitief over gaan nemen. Hoor positieve verhalen en denk dat de club er veel aangelegen is om een positieve sfeer te cre?ren waar de supporters achter staan. Denk dat de club die rust goed kan gebruiken.

Dat zie je wel vaker bij teams die een tijd heel strak geregisseerd zijn. Dan komt er een manager die zich vooral op de sfeer en het persoonlijke contact richt en dan komt er een goede flow. Ik vraag me alleen af of dat op de lange termijn werkt.
 

ALenstra

Well-known member
Het was wel een marteling voor de spelers al die jaren onder Van Gaal en Mourinho. Dan is het wel fijn om iemand te hebben die de teugels laat vieren. Maar was het ook een feest onder Ferguson? Die was ook behoorlijk streng en veel spelers hebben nog steeds nachtmerries van zijn hairdryers treatment.
 

Reinoud

Well-known member
De basis moet wel breder zijn dan alleen sfeer en goed contact. Als dat er niet is dan blijft het bij een goede tussenoplossing en heeft United goed wat tijd gekocht. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
 

SanMark.

Well-known member
Na Mourinho boeit het echt helemaal niets wie je er voorzet , zolang je de spelers maar de verantwoordelijkheid wilt geven.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat zie je wel vaker bij teams die een tijd heel strak geregisseerd zijn. Dan komt er een manager die zich vooral op de sfeer en het persoonlijke contact richt en dan komt er een goede flow. Ik vraag me alleen af of dat op de lange termijn werkt.
Niet vergeten dat hij kwam programma ook een lekker instapmoment heeft. Eens kijken wat er gebeurd als ze tegen wat sterkere ploegen mogen. Verdedigend blijft het pover achterin.
 

JMD

Well-known member
Arsenal wint met 4-1 van Fulham en Tottenham staat na iets meer dan een half uur al 0-3 voor bij Cardiff.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit vind ik wel verrassend.

Dv5naGiWsAUCa0z.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Flinke klappers gemaakt idd

Het is een mooi antwoord op al die mensen die in de zomer riepen dat Liverpool belachelijk veel geld heeft uitgegeven. Het was ook een hele hoop geld, maar dat kwam mede door de al even hoge inkomsten dus. Netto 18 miljoen in 4 jaar is niks. Zeg maar Shaqiri en Robertson.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Liverpool heeft ook belachelijk veel geld uitgegeven.


Alleen ook belachelijk veel ontvangen in de afgelopen jaren met vooral Suarez en Coutinho.
 

JMD

Well-known member
Liverpool heeft ook belachelijk veel geld uitgegeven.
Eens. Alleen is dat blijkbaar dus nodig in Engeland, gezien hetgeen City, United en Chelsea uitgeven.

Overigens: wat verkopen United en City slecht... Chelsea geeft ook ongeveer 550 miljoen uit, maar ontvangen 450 miljoen terug. De beide ploegen uit Manchester halen nog niet eens de helft daarvan terwijl ze meer uitgeven.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is een mooi antwoord op al die mensen die in de zomer riepen dat Liverpool belachelijk veel geld heeft uitgegeven. Het was ook een hele hoop geld, maar dat kwam mede door de al even hoge inkomsten dus. Netto 18 miljoen in 4 jaar is niks. Zeg maar Shaqiri en Robertson.
Die mensen hadden gewoon gelijk, zeker wetende dat hypocriete Klopp dergelijke uitgaven heeft bekritiseerd en daarin zelfs verder ging:

Do I have to do it differently to that? Actually, I want to do it differently. I would even do it differently if I could spend that money.

Gewoon pure onzin dus. Hij heeft nooit onderscheid gemaakt dat de inkomsten en uitgaven in balans moesten zijn. Hij vond gewoon de transfersommen belachelijk hoog en hij zou dergelijke bedragen nooit betalen. We hebben het gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het heel knap wat Spurs doet. Die draaien mee in de top, terwijl ze veel minder uitgeven dan de ploegen om hen heen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het heel knap wat Spurs doet. Die draaien mee in de top, terwijl ze veel minder uitgeven dan de ploegen om hen heen.

En van de ploegen bovenin heeft Spurs nog de meeste Engelse spelers die speeltijd krijgen.

Iets wat ik onbegrijpelijk blijf vinden omdat er juist nu een topgeneratie is.
 

Wigboldus

Well-known member
Eens. Alleen is dat blijkbaar dus nodig in Engeland, gezien hetgeen City, United en Chelsea uitgeven.

Overigens: wat verkopen United en City slecht... Chelsea geeft ook ongeveer 550 miljoen uit, maar ontvangen 450 miljoen terug. De beide ploegen uit Manchester halen nog niet eens de helft daarvan terwijl ze meer uitgeven.

De meeste spelers van City en United zien deze ploegen als het hoogst haalbare. Ze kunnen niet een stap vooruit, zeker niet qua salaris. Als ze naar een andere club gaan hebben ze vaak geen basisplaats meer bij de club en zijn ze niet zoveel waard. Liverpool is toch een stapje lager. Zelfs als United 5 jaar niet goed presteert blijft het de grootste club van Engeland.
 

zwammy

Well-known member
Met 11 aankopen Liverpool van een aanhakende middenmoter met Balotelli en Benteke een trotse lijstaanvoerder met Becker en Salah. Laat Klopp maar lekker hypocriet zijn :duim:
 

zwammy

Well-known member
De meeste spelers van City en United zien deze ploegen als het hoogst haalbare. Ze kunnen niet een stap vooruit, zeker niet qua salaris. Als ze naar een andere club gaan hebben ze vaak geen basisplaats meer bij de club en zijn ze niet zoveel waard. Liverpool is toch een stapje lager. Zelfs als United 5 jaar niet goed presteert blijft het de grootste club van Engeland.

:heinz:
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het heel knap wat Spurs doet. Die draaien mee in de top, terwijl ze veel minder uitgeven dan de ploegen om hen heen.
Ik vrees bij Spurs een beetje een Arsenal scenario. Heel veel geld gaat volgens mij naar dat nieuwe stadion, waardoor ze het team niet van versterkingen kunnen voorzien. Dat gaat een tijdje goed, maar op een gegeven moment kun je dat niet meer volhouden. Het zou voor hun goede beleid van de afgelopen jaren ook leuk zijn als het een keer met een tastbare prijs kunnen bekronen. Dat elftal is niet meer heel lang bij elkaar, nu een aantal spelers op leeftijd beginnen te raken en dan zou het toch jammer zijn als zo'n ploeg zonder(of door een gebrek aan) zilverwerk uiteen valt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vrees bij Spurs een beetje een Arsenal scenario. Heel veel geld gaat volgens mij naar dat nieuwe stadion, waardoor ze het team niet van versterkingen kunnen voorzien. Dat gaat een tijdje goed, maar op een gegeven moment kun je dat niet meer volhouden. Het zou voor hun goede beleid van de afgelopen jaren ook leuk zijn als het een keer met een tastbare prijs kunnen bekronen. Dat elftal is niet meer heel lang bij elkaar, nu een aantal spelers op leeftijd beginnen te raken en dan zou het toch jammer zijn als zo'n ploeg zonder(of door een gebrek aan) zilverwerk uiteen valt.

Precies. Zou een bekroning zijn voor Spurs en hun beleid. En ook voor Pochettino. Prima manager in mijn optiek.
 
Bovenaan