Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alles klopt dit seizoen lijkt het wel.

Ik heb het al eerder gezegd, maar het is echt net Feyenoord in 16/17. Qua individuele kwaliteiten niet het beste team van de competitie, maar al vanaf de voorbereiding zag je dat er iets zou gaan ontstaan. De wil is zo groot, de teamspirit is fantastisch en de belangrijkste spelers leveren iedere week. Tel daarbij het nodige geluk en het hier en daar falen van de concurrentie op en niets lijkt een kampioenschap in de weg te staan.
 

SanMark.

Well-known member
Van Dijk was vorig jaar een puzzelstukje en de keeper het laatste puzzelstukje.

Als er geen ernstige blessures komen is het kampioenschap zeer dichtbij.

Ik mag er ook wel graag naar kijken maar dat heb ik ook met een City.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Dijk was vorig jaar een puzzelstukje en de keeper het laatste puzzelstukje.

Als er geen ernstige blessures komen is het kampioenschap zeer dichtbij.

Ik mag er ook wel graag naar kijken maar dat heb ik ook met een City.

Van Dijk is dit seizoen zo goed dat het bijna lachwekkend is. Inderdaad een heel belangrijk puzzelstukje. En achteraf makkelijk concluderen dat die hoge transfersom het waard is.

Ik mag ook graag naar allebei kijken. Bij Liverpool komt het sentiment erbij omdat ik al fan ben sinds ik me ging beseffen dat er ook buiten Nederland gevoetbald wordt, dus ik hoop zo ontzettend dat ze dit seizoen eindelijk weer eens kampioen worden. Maar als City de Champions League wint dan vind ik dat ook mooi.
 

JMD

Well-known member
Ik mag ook graag naar allebei kijken. Bij Liverpool komt het sentiment erbij omdat ik al fan ben sinds ik me ging beseffen dat er ook buiten Nederland gevoetbald wordt, dus ik hoop zo ontzettend dat ze dit seizoen eindelijk weer eens kampioen worden. Maar als City de Champions League wint dan vind ik dat ook mooi.
Same here.

En ik kon ook altijd erg genieten van het Arsenal van Bergkamp - Henry - Pires, die waren echt zo goed...

Het lijkt idd allemaal goed te vallen voor Liverpool, maar (jaja, daar ben ik weer) laten we eerst even januari afwachten, een maand die normaal gesproken niet de beste is voor Liverpool. Eerst donderdag in het Etihad, waarbij je City op 10 punten kan zetten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vooral ook leuk om te zien dat Wijnaldum onbetwist basisspeler is. Daar werd voor aanvang van dit seizoen toch wel over getwijfeld.
 

gevegt

Well-known member
Ik kijk nu naar MotD. Liverpool had dus binnen tien minuten met 0-2 achter kunnen staan.
Dan krijg je wel een heel andere wedstrijd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hier iemand, weet niet meer wie en enkele kenners in de pers dachten toch ook wel dat hij naar de bank zou gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

In de media verschenen toen diverse berichten dat Wijnaldum op de nominatie stond om verkocht te worden vanwege de aankopen Keita en Fabinho. Iets wat natuurlijk onzin is, want iedereen die Liverpool een beetje volgt weet dat Klopp graag rouleert, dus een brede selectie wil en dat hij gek is op Wijnaldum. Wat veel mensen, inclusief mezelf, denk ik niet verwacht hadden was dat hij van alle middenvelders degene is die vrijwel alles heeft gespeeld en dus blijkbaar het hoogst in de pikorde staat. Iets wat overigens niet onterecht is, want hij speelt echt een uitstekend seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Hier iemand, weet niet meer wie en enkele kenners in de pers dachten toch ook wel dat hij naar de bank zou gaan.

Die analisten hebben er geen verstand van. Dat heeft stc al vaker aangegeven.

Dat 'hier iemand' vind ik veel interessanter. Wat voor nono loopt hier nog rond?
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh begrijp me niet verkeerd, ik dacht niet dat hij weg zou gaan maar dat hij zo onbetwist basisspeler zou zijn had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Klopp werkt vanuit het collectief. Iedere speler heeft specifieke taken die anderen moeten doen excelleren. Maar als hij al spelers 'highlight' en anderen in dienst van hen laten spelen dan zijn dat Salah en Man?. En verder is Van Dijk een onmisbare schakel. Neemt niet weg dat Wijnaldum momenteel de middenvelder is die het hoogst in de pikorde lijkt te staan, zoals ik al aangaf. En dat is op zich heel erg knap, met ook de miljoenenaankopen Keita en Fabinho en de aanvoerder en reserve-aanvoerder (Engelsen bovendien) Henderson en Milner in de selectie.
 
Bovenaan