Premier League

JMD

Well-known member
Zou me verwonderen als beide teams dan met dezelfde opstelling als vandaag spelen, dus dat is weer een heel andere wedstrijd.
Klopt. Maar ik denk dat Wolves wel met de beste 11 gaan spelen, want voor hen is de FA Cup een grote prijs. Liverpool zal vol voor de titel gaan.
 

Kielse Rat

Well-known member
Weer niet echt doortastend verdedigen door Arsenal bij de 3-1. Dat is onder Emery zeker nog niet veranderd. De tik van Salah mocht er wel zijn.
 

JMD

Well-known member
Penalty vlak voor rust voor Liverpool, Salah was daar naar op zoek, en gaat na 1 tikje naar de grond.
 

JMD

Well-known member
Twee tikjes en een hand op de heup. 100% strafschop.

Sinds wanneer mag je geen hand op de heup leggen? Hij trekt niet aan het shirt, hij duwt hem er niet mee weg, hij legt alleen de hand op de heup van de Egyptenaar.
Ik vind het heel zwaar gestraft, zeker ook omdat die tikjes niet veel voorstelden. Je zag Salah gewoon inhouden om een pingel te versieren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer mag je geen hand op de heup leggen? Hij trekt niet aan het shirt, hij duwt hem er niet mee weg, hij legt alleen de hand op de heup van de Egyptenaar.
Ik vind het heel zwaar gestraft, zeker ook omdat die tikjes niet veel voorstelden. Je zag Salah gewoon inhouden om een pingel te versieren.

Zal best.

4-1!! WE WORDEN KAMPIOEN!!
 

JMD

Well-known member
4-1!! WE WORDEN KAMPIOEN!!
Niet te vroeg juichen... :p

Liverpool komt dus voor het eerst in PL-historie 7 punten los aan de kop. Als het donderdag wint bij City staat het minimaal 9 punten los. En zelfs bij verlies nog minimaal 3 punten.
 

JMD

Well-known member
Door de 5 goals van vandaag is Liverpool - Arsenal / Arsenal - Liverpool nu de ontmoeting met de meeste goals (154) in de PL-historie.

Kom op Liverpool! Nog een paar goals erbij... :p
 

Kielse Rat

Well-known member
Sinds 2013 kreeg Arsenal trouwens op ??n uitzondering telkens minstens 3 tegendoelpunten in Anfield om de oren. 2014 was hun 'topjaar' toen het 2-2 werd.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen.
Morgen nog:
Palace - Chelsea
Burnley - West Ham
Southampton - Man City
Man United - Bournemouth

Stand aan kop:
1) Liverpool 54
2) Tottenham 45
3) City 44 (x)
4) Chelsea 40 (x)
5) Arsenal 38
6) United 32 (x)
Als City morgen niet wint en Chelsea wel staat Chelsea gewoon weer bij Tottenham en City.
 

Kielse Rat

Well-known member
In zijn huidige vorm is Liverpool ongenaakbaar. De echte test zal komen wanneer de resultaten wat beginnen tegenvallen...
 
Bovenaan