Premier League

Batigoal

Well-known member
Overigens zou een andere optie voor Liverpool broertje Hazard zijn. Die lijkt me daar wel goed bijpassen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wow! Wolves komt op een 1-2 voorsprong bij Spurs. En op basis van de tweede helft is het niet onverdiend.
 

JMD

Well-known member
Tottenham stond bij rust 1-0 voor, maar staat inmiddels 1-2 achter tegen Wolves...
Als het zo blijft en Liverpool vanavond wint staan de Reds dus dan 7 en 9 punten voor op City en Spurs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Jimenez is trouwens wel echt een prima spits. Balvast, snel en maakt vrij gemakkelijk goals.
 

JMD

Well-known member
En 1-3... WTF...

Liverpool gaat het volgende week zwaar krijgen op Molineux voor de FA Cup...
 

JMD

Well-known member
Jamel, heb jij de eerste helft gezien? Ik val er pas in de 75e minuut in en lees dat Tottenham voor rust veel beter was en na rust weg is gevallen. Klopt dat? Enig idee hoe dat verschil komt?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jamel, heb jij de eerste helft gezien? Ik val er pas in de 75e minuut in en lees dat Tottenham voor rust veel beter was en na rust weg is gevallen. Klopt dat? Enig idee hoe dat verschil komt?

Ja ik heb de eerste helft gezien. Spurs was wel beter, maar het verschil was niet heel groot hoor. Het was niet dat Spurs kans na kans cre?erde. De 1-0 van Kane kwam zelfs wat uit de lucht vallen. Eerste gedeelte na rust was gezapig en toen begon Wolves ineens aan te zetten en kwam Spurs er bijna niet meer onderuit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel verrassend. Geeft wel weer de sterkte van de PL aan dit.

Klopt. City tegen Palace en nu vandaag weer laat zien dat ook de topclubs niet een paar procent minder kunnen zijn in thuiswedstrijden tegen de iets mindere goden in de Premier League.
 
Bovenaan