Premier League

JMD

Well-known member
Was een leuk potje. Everton liep te kloten achterin en werden weggespeeld. Ik zat achter het doel waar Tottenham in de tweede helft 3x scoorde en wat scoort die Kane makkelijk. Dat wist ik natuurlijk al van de tv, maar in he5 echt valt het nog meer op. Ook bij de warming up (die Tottenham vlak voor mijn neus afwerkte) ging elke bal er zeer fraai in bij Kane en viel vooral de handelingssnelheid op.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Liverpool zou een oogje hebben op spits Dabbur, van Salzburg.

Goede versterking denk ik, maar daar zou Mo Salah anders over denken. Het schijnt dat ie weigert om met Isra?lische spelers samen te spelen. Eerder raakte hij al eens in opspraak toen hij een hand weigerde van een Israelische tegenstander terwijl hij voor Basel speelde. Later ontkende Salah en zei hij dat ie net z'n veter moest strikken.
 

JMD

Well-known member
Fulham - Wolves 1-1 geworden

En nu 6 duels, Everton staat al op 0-1 bij Burnley. De 7000e goal van The Toffees op het hoogste niveau, een record.
Liverpool thuis tegen Newcastle, Man U tegen Huddersfield, Tottenham - Bournemouth en Man City naar Leicester

Om 18.15 dan Arsenal bij Brighton en om 20.30 nog Watford - Chelsea.

En even reagerend op PES5: het lijkt me niet dat je je sterspeler tegen de haren in moet strijken, dus (hoe fout de reden ook is waarom je hem niet haalt) zou ik niet die Dabbur gaan halen. ZOu wel typisch Liverpool zijn, sta je er goed voor in de titelrace en ga je aan intern gekrakeel ten onder.
 

Kielse Rat

Well-known member
City is bijgebeend door Leicester. Liverpool virtueel nu 6 punten voor op City (en Tottenham, die zullen sowieso wel winnen).
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik kijk Liverpool. Die komen absoluut niet in de problemen tegen Newcastle, al blijft 1-0 altijd riskant natuurlijk.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool al snel op 2-0 in de tweede helft, na een licht gegeven penalty. Dan wordt het interessant wat City nog doet vanmiddag.
 

Kielse Rat

Well-known member
Aan het streamen (hesgoal.com). Inmiddels wel overgeschakeld naar Leicester-Manchester City. Daar is Leicester al heel de tweede helft aan het terugplooien, lijkt me straf dat ze dit gaan volhouden.
 

JMD

Well-known member
2-1 voor Leicester tegen Man City en Liverpool op 3-0.

Als het zo doorgaat City op 7 punten achterstand en Tottenham op plaats 2, 6 punten van Liverpool maar wel met een minder saldo.
 

JMD

Well-known member
En 4-0 voor Liverpool

Sinds Van Dijk speelt bij Liverpool is hun gemiddeld aantal tegengoals per duel gedaald van 1,3 naar 0,5. Dat is echt fenomenaal. Aanvallers winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen. Goed, het is nog een eind weg, maar 6 punten voor is niet niks.

Van de laatste 10 seizoenen stond de ploeg die op 25-12 bovenaan stond ook aan het eind met de beker in handen, op 2 seizoenen na. In 2008/2009 en 2013/2014 gebeurde dat niet, toen was het steeds Liverpool dat bovenaan stond, maar de titel niet won. Dit seizoen maar eens anders doen. :p
 
Bovenaan