Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
En even reagerend op PES5: het lijkt me niet dat je je sterspeler tegen de haren in moet strijken, dus (hoe fout de reden ook is waarom je hem niet haalt) zou ik niet die Dabbur gaan halen. ZOu wel typisch Liverpool zijn, sta je er goed voor in de titelrace en ga je aan intern gekrakeel ten onder.

Als dit verhaal waar is, dan vind ik dat echt waanzin. Als je als club op deze manier je oren laat hangen naar een speler, dan heb je wat mij betreft afgedaan. Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.
 

gevegt

Well-known member
Als dit verhaal waar is, dan vind ik dat echt waanzin. Als je als club op deze manier je oren laat hangen naar een speler, dan heb je wat mij betreft afgedaan. Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.

Het is slechts de mening van JMD.
 

SanMark.

Well-known member
En 4-0 voor Liverpool

Sinds Van Dijk speelt bij Liverpool is hun gemiddeld aantal tegengoals per duel gedaald van 1,3 naar 0,5. Dat is echt fenomenaal. Aanvallers winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen. Goed, het is nog een eind weg, maar 6 punten voor is niet niks.

Van de laatste 10 seizoenen stond de ploeg die op 25-12 bovenaan stond ook aan het eind met de beker in handen, op 2 seizoenen na. In 2008/2009 en 2013/2014 gebeurde dat niet, toen was het steeds Liverpool dat bovenaan stond, maar de titel niet won. Dit seizoen maar eens anders doen. :p

Staat ook een andere ballenvanger op doel.
 

JMD

Well-known member
Staat ook een andere ballenvanger op doel.
Eens. Maar die maakt ook nog wel eens een blunder, maar is wel beter dan wat er de afgelopen seizoenen op goal stond.

Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.
Eens. Maar jij weet net als ik hoe dit allemaal gaat. Zie bv die Vitessespeler die niet mee mocht naar .... (ben even vergeten waar naartoe, maar had ook te maken met het Isra?l-Arabischewereld probleem), en Jahanbakhsh die niet dat duel in Isra?l speelde.
 

Forza AZ

Well-known member
Eens. Maar jij weet net als ik hoe dit allemaal gaat. Zie bv die Vitessespeler die niet mee mocht naar .... (ben even vergeten waar naartoe, maar had ook te maken met het Isra?l-Arabischewereld probleem), en Jahanbakhsh die niet dat duel in Isra?l speelde.
Die Isra?lische Vitesse-speler (Mori) mocht niet mee naar het wintertrainingskamp in de VAE, omdat hij daar het land niet in mocht. Had Vitesse dus weinig over te zeggen. Jahanbakhsh had wel Isra?l binnen gemogen, maar daarmee zou hij risico gelopen hebben bij terugkeer in Iran. En zo ie zo uit het nationale team gezet zijn, wat een jaar later inderdaad gebeurde bij 2 Iraanse spelers van een Griekse club die wel THUIS tegen een Isra?lische club speelden.
 

zwammy

Well-known member
Dus omdat het schijnt dat Salah niet met een Isra?li?r wil werken nemen wij gewoon even voor waarheid aan?

Salah buitenflikkeren en 30 punten in mindering wegens Jodenhaat :hsv:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vooralsnog neemt niemand het voor waar aan, maar mocht het zo zijn dan is Salah wel een voorbeeld van iemand die te extreem is in zijn geloof. Daar zijn er natuurlijk heel veel van, dus wat dat betreft is het ook weer niet dusdanig wereldschokkend.
 
Bovenaan