Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Vrienden van de pers
Amigos y amigas de la prensa
Liebe Freunde und Freundinnen der Presse
Dear friends of the press

Hoy me voy!
 

leo1949

Well-known member
Toch wel jammer voor van Gaal dat het daar niet lukte want in Alkmaar heeft hij goed werk verricht.

13301524_10206154569094355_8387374055182498672_o.jpg
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Het is de schuld van de VVD.

Ja daar ben ik eigenlijk helemaal klaar mee die kan je net als FC Twente niet meer geloven.

http://www.politalk.nl/2016/01/12/vvd-grossiert-in-loze-woorden-losse-flodders-en-niet-nagekomen-beloftes/

Laten we in dit topic maar weer verder gaan met zaken over de Britse Premier Leaque.

Eef ik heb geen 1 op 1 vergelijk gemaakt over AZ en MU.
Ik stelde alleen vast dat Louis het bij AZ wel goed gedaan heeft en dat het bij MU niet gelukt is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me voorstellen dat dat niet te zake doende is aangezien hij vooral overtuigd is van zijn eigen kunnen maar ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat het verschil is tussen die clubs.
 

gevegt

Well-known member
Ik kan me voorstellen dat dat niet te zake doende is aangezien hij vooral overtuigd is van zijn eigen kunnen maar ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat het verschil is tussen die clubs.
Het zijn beide voetbalclubs, dus ik zie het verschil niet.
 

Abubakari

Well-known member
BBC Sport meldde gister dat Louis Van Gaal ontslagen is door Manchester United.

Ik gok op Mourinho als opvolger.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap de keuze ook niet echt. Twee fantastische clubs, waarom dan vertrekken bij een club waar je er bij de fans en het bestuur heel goed opstaat? Het is niet dat hij met Everton normaal gesproken veel hoger gaat eindigen dan dat hij met Southampton gedaan heeft.
 

JMD

Well-known member
Ronald Koeman kiest voor een overstap naar Everton. Onbegrijpelijke keuze van hem.

Koeman denkt aan geld... Deed ie ook toen ie PSV voor Valencia verliet... De enige keer dat hij niet aan geld dacht was toen hij voor Feyenoord koos, maar dat was nodig want zijn trainerscarriere zat in het slop. Die 3 goede Feyenoordjaren (en 2 bij Southampton) maken dat hij weer op veel plekken kan werken.

Maar onbegrijpelijk idd.
 

Abubakari

Well-known member
Everton heeft bij mij een grotere naam dan Southampton, misschien bij Koeman ook wel? Misschien is er bij Everton qua spelers halen ook meer mogelijk dan bij Southampton? Misschien ziet Koeman Everton als een mooie uitdaging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan