Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Koeman krijgt een ongelooflijk salaris en transferbudget. Zo gek is die keuze nou ook weer niet.
 

Lord Flash

New member
De begroting van Everton zal wel wat hoger liggen, maar op basis van de laatste paar jaar heb ik het idee dat de scouting en het aankoopbeleid bij Southampton wel een stuk beter voor elkaar is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koeman krijgt een ongelooflijk salaris en transferbudget. Zo gek is die keuze nou ook weer niet.

Klopt. Ik denk dat bij Southampton de rek er ook wel een beetje uit is. Everton is wellicht ook een makkelijkere springplank voor nog een stapje omhoog.
 

Batigoal

Well-known member
Koeman krijgt een ongelooflijk salaris en transferbudget. Zo gek is die keuze nou ook weer niet.

Ze raken komende zomer Lukaku, Barkley en Stones kwijt, dus dat transferbudget wordt nog wat groter.

Nadeel is dat Koeman ook hier dus weer een ploeg vanaf de bodem af moet bouwen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heeft bij Soton niks meer te winnen. Hoger dan afgelopen seizoen gaat echt niet en het blijft een redelijke middenmotor qua uitstraling. Everton is een stap vooruit.
 

Makanaky

Well-known member
Mooie geschiedenis, geen steriele werkomgeving, goeie jeugdopleiding en waarschijnlijk een begroting die een stukje hoger ligt. En als Leicester kampioen kan worden, dan Everton helemaal.
 

Miramar

Well-known member
Mooie club voor Koeman. Een 3e jaar bij dezelfde club loopt vaak verkeerd af dus snel naar een betere club met meer geld. Benieuwd of ie nog wat spelers in Nederland ophaalt....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het enige waar Koeman goed in is, is natrappen als hij ergens na eigen falen ontslagen is. Hij is een nog slechtere trainer als Danny Blind.
Vandaar gecondoleerd aan Everton met deze waardeloze nieuwe trainer.

Heb jij de afgelopen jaren onder een steen geleefd?
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, ik heb de indruk dat Forza AZ niet zo dolenthousiast is over de periode dat Koeman werkzaam was bij AZ.
 

ALenstra

Well-known member
Nou ja, toen Koeman bij Ajax, PSV en AZ werkzaam was nam niemand hem serieus. Nu noemt iedereen hem toptrainer terwijl hij volgens mij geen prijzen heeft gewonnen de laatste jaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan