Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wanneer wordt Chelsea kampioen en wie pakt de zo lucratieve 4e plaats? Liverpool, Man City, Southampton en Tottenham zijn er voor in de race.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Meevaller voor Man Utd, Blind is geblesseerd en Shaw speelt.
 

Fabian

Active member
Je gaat met een tegenstander als Chelsea toch niet beweren dat het verlies komt door het ontbreken van Blind?
 

Eef de Kip

Well-known member
Je gaat met een tegenstander als Chelsea toch niet beweren dat het verlies komt door het ontbreken van Blind?

Ik reageerde dan ook op de stelling van Max dat het een voordeel zou zijn dat hij niet mee deed maar goed, max had een zware klusdag gisteren dus dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

Kijk, ik begrijp ook wel dat MU dankzij Blind de CL niet gaat winnen, laat staan landskampioen wordt en ik ben de laatste om te gaan roepen dat het een briljante voetballer is die het verschil maakt maar zo slecht als hij hier door sommigen wordt afgeschilderd is hij dus niet. Af en toe krijg ik de indruk dat men denkt dat v Gaal hem mee laat doen omdat hij Blind zo aardig vindt ofzo.
 

Batigoal

Well-known member
Wat was Falcao weer slecht zeg, ongelofelijk. Die heeft er gewoon geen zin meer in om profvoetballer te zijn denk ik.
 

Wigboldus

Well-known member
ik vind de berichten over Blind hier ook zeker niet terecht. Hij speelt echt wel goed, is belangrijk aan de linkerkant en heeft goed voetbalinzicht. Als ie volgend jaar ook veel speelt dan kan ie heel belangrijk worden voor Nederland en United. United was zaterdag helemaal niet slecht. Carrick werd misschien gemist, maar dit Chelsea is echt wel verslaanbaar.
 

Kielse Rat

Well-known member
Leicester zet zijn great escape voorlopig verder. Ze wonnen het rechtstreekse duel bij Burnley en staan nu warempel uit de degradatiezone. Het zou wel een ongelofelijke stunt zijn moesten ze zich kunnen redden, want nog maar een goede maand geleden gaf bijna niemand ze nog een kans.
 

gevegt

Well-known member
Mijn hemel, wat laat Arsenal het liggen.
Die hebben echt een speler als Memphis nodig.
 

gevegt

Well-known member
Als ik de opstelling mag geloven is Blind de enige middenvelder. Dat wordt heel veel lopen.
 

ALenstra

Well-known member
Liverpool werd 25 jaar geleden voor het laatst kampioen. Sindsdien heeft men ruim 770 miljoen pond uitgegeven aan 190 spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan