Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeftonesJP

New member
Ik heb ook veel liefde voor Spurs, ik wil er ooit nog een keer heen maar dat zal er op deze manier niet makkelijker op worden. Zouden die gasten daar blij zijn geweest dat ze voor Mauricio hebben gekozen in plaats van onze vriend Louis?
 

Nik

Member
Ik heb ook veel liefde voor Spurs, ik wil er ooit nog een keer heen maar dat zal er op deze manier niet makkelijker op worden. Zouden die gasten daar blij zijn geweest dat ze voor Mauricio hebben gekozen in plaats van onze vriend Louis?

Ik ''ken'' een Nederlander die een seizoenskaart heeft bij Tottenham en mijn vrienden al met regelmaat van kaarten heeft voorzien. Mocht je (volgend seizoen) concrete plannen hebben, zou ik je wellicht kunnen helpen.
 

DeftonesJP

New member
O dat zou super zijn! Ik ga eens een rondje langs mijn maten om de interesse te polsen en wellicht laat ik je wat weten. Thanks!
 

Janssen

Well-known member
Spurs natuurlijk.

13656-lsh.jpg
 

Marinos

Well-known member
Hup Spurs!

Wij wilden afgelopen seizoen naar een potje van Spurs, maar dat is via de bekende internetsites gewoon onmogelijk. Of je moet 200+ voor een kaartje neerleggen.

Ik hou je in m'n achterhoofd dus Nik!
 

ALenstra

Well-known member
Ben een paar keer bij Spurs geweest en kaarten waren nooit een probleem. Moet wel zeggen dat het niet om aansprekende tegenstanders ging.
 

JMD

Well-known member
Zware blessure Origi, rood voor de speler van Everton die die smerige overtreding maakte...
Dat is minstens 4 maanden eruit, je ziet de enkel knakken.

Dat is geen EK voor de Belg, kan niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan