Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, ik heb Kane, Alli en Alderweireld op de bank in de fantasy PL. Kost me 24 punten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spurs heeft wel een fantastisch leuk team hoor. En dat met zoveel oude bekenden uit de eredivisie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat worden nog een paar spannende speelrondes.

Tottenham nog een potje thuis tegen het al uitgespeelde WBA, dat zullen drie punten worden. Uit tegen de reeds uitgespeelde stadsgenoot Chelsea, in hoeverre speelt rivaliteit een rol? Vervolgens nog tegen Southampton thuis en Newcastle uit die nog wel ergens om spelen.

Leicester thuis tegen het uitgespeelde Swansea, maar zonder Vardy. Daarna uit tegen Man Utd die nog volop in de race is. Vervolgens nog thuis tegen het uitgespeelde Everton en vervolgens uit tegen het uitgespeelde Chelsea.

Chelsea kan nog een interessante rol spelen in de titelstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Ik begin steeds meer te denken dat de Spurs kampioen gaan worden. Wat spelen die overtuigend zeg! Het lijkt wel of ze met de week sterker worden. Pascallovic er nog steeds van overtuigd dat Alli maar een doorsnee Engelse voetballer is?

Bij Leicester krijgt Vardy waarschijnlijk een paar weken schorsing vanwege het beledigen van de scheidsrechter na zijn rode kaart. Dat is een dubbele domper na afgelopen weekend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neig nu ook meer naar Tottenham als kampioen, maar ik blijf hopen op Leicester.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan