Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt zonde voor Origi. Die was juist erg goed bezig, de laatste weken. Sowieso is het Klopp-effect steeds zichtbaarder aan het worden. Schrijf ze maar op als serieuze outsiders voor de titel, volgend seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Echt zonde voor Origi. Die was juist erg goed bezig, de laatste weken. Sowieso is het Klopp-effect steeds zichtbaarder aan het worden. Schrijf ze maar op als serieuze outsiders voor de titel, volgend seizoen.

Vind je? Het is vooral kunst- en vliegwerk wat af en toe leuk is om naar te kijken, maar (nog) geen goed voetbal. Door die pot tegen Dortmund staat Klopp er goed op, maar het voetbal was die wedstrijd echt heel slecht. Bij de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd zijn er nog minder foute passes en balverlies.

Mocht Liverpool weer een miljoen of €100 miljoen uitgeven en deze keer op een goede manier, dan pas zijn ze denk ik een titelkandidaat.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nou, kut voor Origi. Die had zich de laatste weken op mooie in de ploeg geknokt wat voor het EK ook een goede zaak was.
 

SanMark.

Well-known member
Vind je? Het is vooral kunst- en vliegwerk wat af en toe leuk is om naar te kijken, maar (nog) geen goed voetbal. Door die pot tegen Dortmund staat Klopp er goed op, maar het voetbal was die wedstrijd echt heel slecht. Bij de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd zijn er nog minder foute passes en balverlies.

Mocht Liverpool weer een miljoen of €100 miljoen uitgeven en deze keer op een goede manier, dan pas zijn ze denk ik een titelkandidaat.

100 miljoen ....
 

DeftonesJP

New member
Het lijkt mij voor Klopp ook was lastiger om zijn spel in te slijpen. Hij laat zijn ploegen altijd vol druk zetten en in Engeland schakelt men dan veel makkelijker over op de lange bal. Dan moet je opeens druk gaan zetten op een heel lang veld. Wat dat betreft wordt het een interessant jaar volgend jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan