Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
City heeft zich de jongste weken weer herpakt dus die zullen wel derde eindigen denk ik. Het zal nog moeilijk genoeg worden voor ze om die 4e plaats vast te houden.
 

Batigoal

Well-known member
Vanmorgen nog even Match of the Day 2 gekeken; wat een spannende pot van Leicester. Veel merkwaardige beslissingen in de wedstrijd, maar het heeft ze de afgelopen weken niet bepaald tegen gezeten. Leek ook weer die kant op te gaan met de bal op beide palen na een minuut. Het zal heel krap worden voor Leicester om kampioen te worden gezien het programma. West Ham heeft ook al veel punten gepakt tegen topploegen dit seizoen. Die doen het best knap.

Maar eerst vanavond afwachten, aangezien je Stoke City ook niet zomaar verslagen hebt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Tottenham vanavond niet wint, dan zie ik Leicester kampioen worden. Anders wordt het nog een lastige klus.
 

Ska P 187

Well-known member
In ieder geval weer eens een 'andere' kampioen.
Beiden hebben er lang genoeg op moeten wachten.
Hadden we op SQ niet een redelijk fanatieke, jonge, supporter van Spurs. Heraclesendal of zoiets.
Zeker ??k een leven gekregen met meer inhoud.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat Spurs vanavond punten laat liggen in Stoke. Daar winnen wordt heel lastig voor ze. Ze hebben het daar overigens traditioneel lastig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan