Dat ging maar net goed, Sporting stond thuis tegen nr 14 Gil Vicente tien minuten voor tijd met 0-1 achter. 80’ 1-1 en in de 93’ 2-1. Benfica won eerder dit weekend ook al met 2-1. Zaterdag om 19.00 de LISBOA CLASH. In de voorlaatste speelronde Benfica-Sporting. Ik voorspel meer gele kaarten dan doelpunten.😀
Pffff…mijn hemel ik had het hele kampioenschap al opgegeven, en toen a la Sporting toch de 3 punten binnengehaald. Ik kon bijna huilen als Quaresma. Nice trouwens hoe de Gil Vicente spelers, helemaal op het laatst Gyokeres nog een rode kaart probeerde aan te smeren. Het is Portu
Ik denk dat ik niemand in m’n buurt wil a.s. zaterdag, ik ga qua beleving denk ik echt next level tijdens die wedstrijd. Sterker, ik zit te denken om een wegwerp-scherm te halen, een goedkoop ding met wat minder inches ofzo, want dat ding gaat er hoe dan ook aan. Nog een keer kampioen en dan maak ik nooit meer iets kapot lieve heer.
Oftewel ; this is it ! Juntos vamos apagar a luz 😁💪🏼 in het Portugees makes it more sense, we gaan het licht uitgooien ( Luz betekent licht, snap je, ooit werd Porto kampioen in dat stadion en toen gooiden ze het licht uit ).
Viva o Sporting 🦎🦎🦎