Portugese competitie

U.G.

Well-known member
Klopt, weinig kansen over en weer. Gelijkspel gaf de verhoudingen wel goed weer.

Ja, Benfica kwam inderdaad wel aanzetten hoor, vooral in het eerste deel van de 2de helft, maar ik kan het niet echt goed noemen. Ze werden nooit echt gevaarlijk, veel gepruts bij de laatste bal en sws van beide kanten veel nervositeit.

Maar anyhow, voor jou en Batigoal succes toegewenst overmorgen. En Gevegt ook succes 😁 ik ga er voor zitten.

Abubakari

Well-known member
gevegt is behoorlijk stil, het schijnt dat ie eigenlijk voor Benfica is, net als PSV lampjes. Dus die moet je niks gunnen.

U.G.

Well-known member
gevegt is behoorlijk stil, het schijnt dat ie eigenlijk voor Benfica is, net als PSV lampjes. Dus die moet je niks gunnen.

Is inderdaad verdacht. Maar jij zal ook best wel aangestoken kunnen zijn door het Benfica-virus in Luz en Bessa. Maar ik gun niemand ook de lijdensweg van een Sportinguista hoor, ik ben een jaren 80 kind en heb ze nooit twee keer achter elkaar kampioen zien worden.

Ook wel tof om zo’n afsluiting in Nederland te zien zonder de spanning te hoeven ervaren. Ik wist bijvoorbeeld niet meer hoe ik het had afgelopen zaterdag. Weet je wat ook mooi is ; die wedstrijd werd uitgezonden door de clubzender van Benfica, met hun commentatoren 😁 kan alleen in Portugal. Dus dat werd lekker een Franse sportzender, vive la France. Op het eind wel even terugzappen maar BenficaTV natuurlijk ☺️

Abubakari

Well-known member
Maar jij zal ook best wel aangestoken kunnen zijn door het Benfica-virus in Luz en Bessa
Wat een wantrouwen.😀

Ook wel tof om zo’n afsluiting in Nederland te zien zonder de spanning te hoeven ervaren
Ik zou die afsluiting ook wel zonder spanning willen beleven, dat Ajax nu nog steeds 9 punten voor stond bijvoorbeeld. Spanning is leuk, maar niet als het om je eigen club gaat.😣

Bovenaan