Portugese competitie

Abubakari

Well-known member
Farioli doet daar goed werk. Het ziet er goed uit. Alvast welkom volgend weekend in Alvalade !
Farioli’s ploegen komen altijd heel goed voor de dag in toppers, kijken of ie dat in Portugal ook weer voor mekaar krijgt.

Ziggo zendt hem live uit, kan ik vast nog wel even een stukje kijken.

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Het is ook wel een bizarre markt de laatste pakweg 2 seizoenen waarin zelfs al grof betaald wordt voor talenten die nog niet of nog maar net zijn doorgebroken in de subtopcompetities. Zonde als Mora die kant op vertrekt.

Ja, maar als de hele internationale markt aan elkaar verweven is dan kan je denk ik in bepaalde gevallen niet veel anders dan in de slipstream gaan zitten van de grote competities.

Want bij Sporting is met name Harder dan zo’n voorbeeld ; die had voordat ie naar Sporting kwam serieuze belangstelling vanuit de PL, en als je zo iemand dan alsnog wilt binnenhalen praat je al snel over dit soort bedragen. Sporting heeft veel verdiend de afgelopen jaren, dus er zit wel wat marge wat dat betreft…en bovendien hing er tijdens alle transfermarkten een dreiging voor een vertrek van Gyokeres, en in Harder zagen ze blijkbaar een Gyokeres II.

Ongeacht wat er nu gaat gebeuren kun je wel stellen dat de hoeveelheid speeltijd die hij krijgt niet echt getuigt van veel vertrouwen vanuit de staf, en datzelfde geld gek genoeg ook voor Quenda ineens, en die is zelfs al verkocht voor 60 miljoen maar mocht nog een jaartje blijven.

Maar goed, áls Harder vertrekt, en de berichtgevingen in Portugal doen soms om de dag een 180 graden koersverandering, maar mocht hij echt vertrekken dan gaat het blijkbaar om een bedrag tussen de 22 en 25 miljoen, vorig jaar is hij gehaald voor 20. Dan is het niet de lange termijn investering gebleken maar is er ook zeker geen verlies op gedraaid.

U.G.

Well-known member
Farioli’s ploegen komen altijd heel goed voor de dag in toppers, kijken of ie dat in Portugal ook weer voor mekaar krijgt.

Ziggo zendt hem live uit, kan ik vast nog wel even een stukje kijken.

Ok dat laatste is goed om te weten voor het geval dat ik mij begin te ergeren aan de Portugese commentatoren, meestal schakel ik door naar de Fransen…maar dat trek ik al heel gauw niet.

Voor de rest hoop ik dat Diomande zich op tijd herstelt, en we gaan het allemaal beleven joh.

Bovenaan