Portugese competitie

gevegt

Well-known member
Hoewel beide teams nog goede kansen kregen werd er niet meer gescoord.
Sporting levert dus onnodig twee punten in voor de strijd voor het kampioenschap.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Ik weet echt niet wat ik meemaak met al die blessures, het is werkelijk indrukwekkend. Ik zou Trincão en Gyokeres twee weekjes vrij geven, met een trainingsschemaatje, echt doen want die zijn next. Het is echt helemaal op.

U.G.

Well-known member
Gisteravond is waarschijnlijk wel de grootste figuur uit Portugese voetballerij overleden. Pinto da Costa. De meest gehate persoon in Lissabon, misschien zelfs meer gehaat dan de tsunami die Lissabon ooit verwoeste.

Pinto da Costa was de voormalige voorzitter van FC Porto, en internationaal de voorzitter die de meeste prijzen gewonnen heeft ooit. Hij zat er ook wel een tijdje, maar toch.

Ja ja, ik vertrok uit Portugal net nadat ie Futre had weggekaapt bij ons. Eenmaal in Nederland zag ik ze EC1 winnen van Bayern. Wat kun je zeggen, net als bij Maradona destijds, voelt het aan als een enorm jeugdsentiment dat is vertrokken.

Adeus ouwe boef !

( prachtig eerbetoon gisteravond )

U.G.

Well-known member
Alle clubs uit de liga hebben Porto gecondoleerd middels hun officiële kanalen. Alle clubs, behalve Benfica en Sporting ! Dit is klasseloos en werkelijk de overtreffende trap van rancune.

U.G.

Well-known member
De nieuwe voorzitter ( Villas-Boas ) veroordeelt het maar spreekt nog de hoop uit dat de twee uit Lissabon vandaag nog van zich laten horen. De man wordt vandaag begraven, en heeft vantevoren trouwens laten weten o.a. deze Villas-Boas niet op z’n begrafenis te willen. Ja ik weet ; Portugees voetbal is gezellig. Maar Lissabon gaat niks van zich laten horen, anders had het dat al gedaan.

Bovenaan